دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1394 - 13:32

درآمد 25 میلیون دلاری رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و همسرش از سخنرانی

رئیس‌جمهور و بانوی اول پیشین آمریکا در 15 ماه اخیر بیش از 25 میلیون دلار به دلیل سخنرانی در نقاط مختلف درآمد مالی کسب کرده‌اند.
کد خبر : 18210

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از رویترز، بیل کلینتون و همسرش از آغاز سال 2014 تاکنون در نقاط مختلف آمریکا سخنرانی کرده‌اند که این سخنرانی‌ها بیش از 25 میلیون دلار برای این دو سیاستمدار مشهور آمریکایی درآمد به همراه داشته است.


بر اساس این گزارش، این زوج سیاستمدار از ژانویه سال گذشته تاکنون بیش از 100 سخنرانی انجام داده‌اند و توانسته‌اند این مقدار درآمد برای خود به دست آورند.


این گزارش که در روزنامه‌های وال‌استریت ژورنال و واشنگتن‌پست منتشر شده است، در ادامه می‌افزاید: هیلاری کلینتون که در حال حاضر مهم‌ترین نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در آمریکا محسوب می‌شود، علاوه بر این از محل فروش کتاب خاطرات خود به نام "گزینه‌های سخت" پنج میلیون دلار درآمد به دست آورده است، کتابی که در ژوئن سال گذشته میلادی منتشر شد.


بیل کلینتون پس از پایان دوران ریاست جمهوری خود اقدام به تاسیس بنیاد کلینتون کرد و از آن زمان تاکنون نیز در محافل مختلف اقدام به سخنرانی درباره موضوعات متنوع کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته