دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1396 - 13:08

شریعتمداری از بازگشت به سمت خود در دولت خبر داد

معاون اجرایی سابق رئیس جمهوری درباره بازگشت به خدمت در دولت گفت: با اتمام فعالیت‌های انتخاباتی، آقای رئیس‌جمهور دستور دادند که به پست خودم برگردم.
کد خبر : 182096

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمد شریعتمداری که برای ریاست ستاد انتخابات روحانی از پست معاونت اجرایی رئیس جمهوری استعفا داده بود، صبح امروز -چهارشنبه 3 خرداد- در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: رئیس‌جمهوری دستور داد که به پست سابقم برگردم.


وی اضافه کرد: من در 26 اسفند 95 از سمت خود استعفا دادم و صددرصد به کار انتخابات مشغول بودم. با اتمام فعالیت‌های انتخاباتی آقای رئیس‌جمهور دستور دادند که به پست خودم برگردم و من هم اطاعت کردم.


شریعتمداری با بیان اینکه دولت یازدهم فعلاً مستحکم به کار خود ادامه می‌دهد، افزود: دولت یازدهم برای ادامه مأموریت‌هایی که به مردم وعده داده، فعلاً به کار خود ادامه می‌دهد و به دنبال آماده‌سازی آن چیزی است که رئیس‌جمهوری برای دولت دوازدهم به مردم وعده داده است.


معاون اجرایی رئیس جمهوری همچنین درباره ادامه سیاست‌های دولت یازدهم گفت: سیاست‌های کلی دولت یازدهم همچنان ادامه پیدا می‌کند و سفرهای استانی و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌هایی که دولت زحمات فراوانی برای آنها کشیده با افتخار در دستور کار دولت است و در ماه مبارک رمضان همزمان وزرا به استان‌ها سفر کرده و در افتتاح پروژه‌های ایفای نقش می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته