دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«حماسه خرمشهر» در برج آزادی

عصر امروز سوم خرداد ماه نمایشگاهی با ارائه ۵۰ اثر با موضوع «حماسه خرمشهر» در نگارخانه بوستان برج آزادی افتتاح می شود.
کد خبر : 182079

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط‌عمومی نمایشگاه، سومین نمایشگاه عکس و نقاشی کانون هنرمندان «آن» با نمایش آثاری از بیست و هفت عکاس و نقاش امروز سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با موضوع «حماسه خرمشهر» در نگارخانه بوستان برج آزادی ساعت ۱۵ افتتاح می شود .همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه سه نشست هنری و ورک شاپ با مشارکت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی نیز در این مکان برگزار می شود .


این ورکشاپ ها که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ برقرار است شامل برپایی ورک شاپ «ترکیب بندی در عکاسی و انتخاب و نگهداری فیلم و عکس و دوربین و لنز» توسط امید حامدی، ورک شاپ «عکاسی جنگ» توسط علی فریدونی و «عکاسی مفهومی» توسط پژمان دادخواه است.


کانون هنرمندان «آن» از اساتید و فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های هنر از جمله عکاسی، نقاشی، گرافیک، کارگردانی تئاتر و سینما تشکیل شده است و تعداد بیش از ۵۰ اثر در این نمایشگاه با موضوع «حماسه خرمشهر» در معرض دید عموم قرار می گیرد.


در این نمایشگاه آثاری از زینب محرابی، امید حامدی، پژمان دادخواه، الهه کسمایی، ملیحه السادات مطلق، راضیه عبدالرحیمی، علی فریدونی، رحیم صادقلو، شهریار خوانساری، مصطفی اسد بیگی، سعید زند، راحله گلشن خوارزمی، افسانه آتش افروز، یوسف آمون، امیر بدرعظیمی، مینا آروانه، سحرجمالی، محسن محمدباقر (فریدون)، پژمان مولایی، زهرا صالحی، مهران قاسمی، فائزه صالحی، الهام سادات موسوی، روژین فردی، زیبا علیرضایی، بهناز تاراسی به نمایش درخواهد آمد .


از دیگر برنامه های این نمایشگاه در سالروز آزادسازی خرمشهر اجرای موسیقی زنده و پخش فیلم مستند داستانی آزادسازی خرمشهر (اثر راحله گلشن خواص) است.


این نمایشگاه تا ۱۰ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود .


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه عکس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته