دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1396 - 12:29

نمایش زیورآلات ایرانی در هفته جواهرات فلورانس

هفته جواهرات فلورانس ایتالیا با نمایش 30 اثر از هنرمندان جوان ایرانی از 24 تا 28 می برابر با (3 تا 7 خرداد ماه ) سال جاری در فلورانس ایتالیا برگزار می­شود.
کد خبر : 182076

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور؛ این رویداد بین المللی شامل نمایش آثار هنرمندان معاصر از کشورهای گوناگون، سخنرانی و کارگاه تولید زنده است که در بخش نمایشگاهی آن، 30 نمونه از آثار 14 نفر از هنرمندان ایرانی در رشته زیورآلات به نمایش در خواهد آمد.


در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون؛ آناهیتا عناصری، اشکان بهجو، آتوسا مخابری، بهارک امیدفر، غزاله ناصری، مهناز سید اختیاری، نرگس اسدی نژاد، نیکو نوریان، نیلوفر نادی، سعیده داوودی، شهرزاد علیاری ملکی، شارماق اسکندریان، بیانا میناسوند و مهرنوش گنجی به معرض نمایش گذاشته می­شود.


یادآور می شود، به همت و ذوق سرشار هنرمندان ایرانی در این نمایشگاه زیورآلاتی که با بهره گیری از تکنیک­های مختلف، در سبک­های نوین، سنت­ها و داستان­های فراموش شده ایرانی بازآفرینی شده اند به نمایش در می آیند.


لازم به ذکر است، آثار به نمایش درآمده گزیده ای از آثاری است که پیش از این در گالری آریا در تهران در معرض دید مخاطبان قرار گرفته بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایتالیا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته