دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1396 - 12:59

تقدیر 167 نماینده مجلس از صداوسیما

167 نماینده مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای از مسئولان و کارکنان سازمان صداو سیما برای پوشش برنامه های دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تقدی ر و تشکر کردند.
کد خبر : 182067

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متناین بیانیه به شرح زیر است:


بیست و نهم اردیبهشت ماه، ملت ایران بار دیگر حماسه‌ای شگرف آفرید و خشم جهانیان را مبهوت عظمت، اتحاد و اقتدار خود کرد. حماسه‌ای که نشان‌ از استواری بنیان‌های مستحکم مردم‌سالاری دینی و پیوند عمیق و جدایی ناپذیر مردم و مسئولان در کشور پهناور ایران دارد.


حضور و مشارکت جدی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، چنان پرشور و قاطعانه بود که تریبون‌های دروغ و سناریوهای فریب علیرغم تلاش و برنامه‌ریزی گسترده نتوانستند در مقابل آن تاب بیاورند و عظمت آن را انکار نمایند.


بی‌شک رسانه ملی در خلق این پیروزی ماندگار، نقش و جایگاهی بی‌بدیل دارد که در سه مقطع پیش از انتخابات، حین برگزاری و پس از آن با تهیه و تولید ویژه‌برنامه‌های متنوع به‌ویژه مناظره‌های زنده نامزدهای ریاست جمهوری توانست با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، بر عظمت و شور ‌این رویداد عظیم بیفزاید.


ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند:


«(این) انتخابات پرشور، مرهون تلاش شبانه روزی و هنرمندانه رسانه ملی است»، بر خود فرض می دانیم از زحمات بی شائبه و ارزشمند مدیران و کارکنان رسانه ملی، شبکه های داخلی، بین‌المللی و مراکز استانهای صدا و سیما قدردانی نموده و توفیقات الهی را برای ایشان مسئلت نماییم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب