دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1396 - 11:41

لیگ برتر بسکتبال؛ پتروشیمی به دنبال تکرار قهرمانی سال گذشته/ دانشگاه آزاد یک قدم تا سومی لیگ

مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه با مسابقه سوم فینال و رده بندی ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر : 182037

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا ( پنج شنبه) با مسابقه سوم فینال و رده بندی برگزار می‌شود. در دو مسابقه قبل تیم پتروشیمی برابر نفت آبادان در ماهشهر به میدان رفت که اتفاقا در هر دو بانی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال (پتروشیمی) به پیروزی رسید و حالا شاگردان شاهین طبع باید در آبادان مقابل نماینده این شهر به میدان بروند.


با توجه به اینکه مسابقات مرحله فینال به صورت سه از 5 است به این معنی که هر تیمی سه پیروزی به دست بیاورد قهرمان می شود بنابراین اگر پتروشیمی فردا مقابل نفت آبادان پیروز شود قهرمان این فصل خواهد بود و عنوان قهرمانی سال گذشته خود را تکرار خواهد کرد.


در دیدار رده بندی هم دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری اراک برای کسب عنوان سومی به میدان می روند. شهرداری اراک در دو دیدار قبل میهمان دانشگاه آزاد در تهران بود اما در هر دو دیدار شکست خورد حالا فردا دانشگاه آزاد باید راهی اراک شود و مقابل نماینده این شهر به میدان برود. شاگردان کوهیان تا کسب عنوان سومی یک پیروزی فاصله دارند. دیدارهای رده بندی هم به صورت 3 از 5 است به این معنی که هر تیمی سه پیروزی به دست بیاورد عنوان سومی را کسب خواهد کرد بنابراین باید دید تیم ها هم در بازی های حساس فینال و رده بندی چه نتیجه ای به دست می آوردند.


* تیم ها ساعت 16:00 به مصاف حریفان خود می روند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته