دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با نقش‌آفرینی افسر اسدی، اصغر همت، کاظم هژیرآزاد و...

«سهروردی» از مهرماه به تالار وحدت می‌رود/ صحنه تالار وحدت جای شوخی نیست

نمایش «سهروردی» با کارگردانی شکرخدا گودرزی و نقش‌آفرینی هنرمندانی چون افسر اسدی، اصغر همت و کاظم هژیرآزاد در تالار وحدت روی صحنه می رود.
کد خبر : 181996

شکرخدا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا گفت: «نمایش «سهروردی» را از 2 مهرماه در تالار وحدت روی صحنه خواهم برد، البته در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگر برای کامل شدن گروه اجرایی‌ام هستم.»


وی در ادامه اظهار کرد: «تاکنون حضور اصغر همت، افسر اسدی، کاظم هژیرآزاد، نوید گودرزی و مهرداد باریجانی قطعی شده است. تا اواخر هفته آتی گروه بازیگران تکمیل خواهد شد.»


گودرزی در خصوص اینکه‌ طراحی این اثر نمایشی برچه اساسی انجام شده است، بیان کرد: «این امر بسته به اتفاقاتی که بین ایده‌های اجرایی من و تیم هنری رخ داده، شکل گرفته است. تیم هنری این نمایش جزو بهترین‌ها هستند و طبیعی است که برای تصمیم نهایی باید تفاهمی میان فکر اجرایی من و نگاه دوستان بوجود آید.»


کارگردان نمایش «سهروردی» تاکید کرد: «ما برای اینکه به یک نگاه جذاب برای مخاطب برسیم تمام تلاش خود را خواهیم کرد و این امر چه در شکل اجرایی، چه در استفاده از چهره‌های مناسب و چه هنرمندانی که مردم دوستشان دارند خواهد بود.»


وی اضافه کرد: «من در این نمایش علاوه بر استفاده از افراد شناخته شده و حرفه ای از تیم تبلیغاتی بسیار خوبی هم بهره می‌گیرم.»


شکرخدا گودرزی درباره معیار انتخاب بازیگرانش نیز تشریح کرد: «این نمایس اصلا نمی‌تواند عوامل غیرحرفه ای داشته باشد و برای اجرای آن نیاز است که از بازیگران گرفته تا طراحان بخش‌های مختلف و دستیار کارگردان افراد حرفه‌ای باشند. وقتی کاری در اشل و اندازه سهروردی در تالاری چون وحدت اجرا می‌کنیم طبیعی است که باید همه چیز اصولی و حرفه‌ای انجام شود. ضمن این‌که در پس تولید این اثر انجمن حکمت و فلسفه وجود دارد که همین امر تاکیدی بر بالابردن سطح کیفی نمایش دارد.»


وی ادامه داد: «صحنه تالار وحدت جای شوخی نیست و نیاز است که نمایش اجرایی در آن جاذبه‌های بسیار خوبی هم داشته باشد. این جاذبه‌ها می‌تواند میزانسنی باشد و یا به لحاظ بصری نظر مخاطب را جلب کند.»


این کارگردان تئاتر در خصوص بهای بلیت و هزینه‌های نمایشش گفت: «قیمت فروش بلیت نمایش «سهروردی» هنوز تعیین نشده و در حال حاضر برآورد هزینه تولید این اثر با توجه به طراحی متناسب با ویژگی صحنه تالار وحدت و لباس بازیگران مشخص نیست.


گودرزی در معرفی عوامل نمایش «سهروردی» بیان کرد:« بهزاد عبدی آهنگسازی، پریدخت عابدین‌نژاد طراح لباس، رضا مهدی زاده طراح صحنه، فریدار صفائیان، رضا حیدری طراح نور و محسن حسینی طراح حرکت و پرفورمنس این نمایش هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته