دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1396 - 10:06

دفاع عربستان از سرکوب مردم بحرین

وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد عربستان از تدابیر امنیتی مقام‌های بحرین در منطقه الدراز واقع در شمال غرب بحرین حمایت می‌کند.
کد خبر : 181981

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع در وزارت امور خارجه عربستان گفت: «امنیت و ثبات بحرین بخشی جدایی‌ناپذیر از امنیت و ثبات عربستان و دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) است.»


به نوشته خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، این منبع بر حمایت عربستان از تدابیر کشور بحرین در راستای حفظ امنیت و ثبات کشور و سلامت شهروندان و دیگر افراد مقیم این کشور به‌ویژه تدابیر اخیر دستگاه‌های امنیتی بحرین در منطقه الدراز تاکید کرد.


وزارت امور خارجه عربستان هدف از این عملیات را حفظ نظم و امنیت و مقابله با تمام اقدامات تروریستی برای برهم زدن امنیت دانست.


بیانیه مزبور پس از آن صادر شد که وزارت کشور بحرین اعلام کرد: «در عملیات امنیتی نیروهای پلیس کشور در منطقه الدراز هنگام یورش به خانه شیخ عیسی قاسم، مرجع دینی شیعیان بحرین، پنج نفر کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.»


وزارت کشور بحرین تاکید کرد که نیروهای پلیس 286 نفر از افراد تحت تعقیب و افراد محکوم به اقدامات تروریستی را بازداشت کردند که شمار زیادی از این بازداشت شدگان در خانه شیخ عیسی قاسم پنهان شده بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته