دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1396 - 08:23

ادعای عجیب مدیر باشگاه العین؛ پرتاب سنگ از سوی عکاسان و خبرنگاران ایرانی به سوی خالد عیسی

مدیر باشگاه العین تاکید کرد که در دیدار تیمش برابر استقلال تهران بازی جوانمردانه رعایت نشده است.
کد خبر : 181934

به گزارش گروه ورزشی آنا از الکاس، عصام عبدالله، مدیر باشگاه العین امارات بعد از بازی تیمش مقابل استقلال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی یک بر صفر نماینده کشورمان همراه بود گفت‌: «انتظار هر چیزی را از هواداران استقلال داشتیم اما این انتظار را نداشتیم که مسئولان ایرانی چنین برخوردی داشته باشند. آنها قبل از بازی، در جریان بازی و بعد از آن بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. عکاسان و خبرنگاران ایرانی به سوی خالد عیسی، دروازه‌بان ما سنگ پرتاب کردند و به او دشنام دادند اما ناظران بازی هیچ واکنشی نشان ندادند. باید چنین بازی به خوبی کنترل و همه چیز آن زیر نظر گرفته می‌شد.»


او ادامه‌ داد: «ما از تماشاگران ایرانی انتظار هر چیزی را داریم و بر این باور هستم که کنفدراسیون فوتبال آسیا باید یک چالش بزرگ را از پیش رو بردارد و باید چنین بازی‌هایی را با تدابیر امنیتی شدید برگزار کند.»


مدیر باشگاه العین در پایان گفت‌: «شکست در دقایق پایانی برابر استقلال، انگیزه بازیکنان ما برای جبران در بازی برگشت را بیشتر کرده است. باید در خانه و با حمایت تماشاگران خود جبران کنیم و توانایی چنین کاری را داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته