دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس شورای تخصصی عمرانی استان کرمان:

معابر واحد کرمان خط‌کشی ترافیکی شد/ نصب تابلوهای راهنمای در آینده نزدیک

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان، خط‌کشی ترافیکی معابر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان انجام شد.
کد خبر : 181922

دکتر سیدرامین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان گفت: با توجه به ضرورت ساماندهی معابر دانشگاه، پروژه نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی خیابان های واحد کرمان در شورای راهبردی عمرانی مطرح به تصویب رسید.


طباطبایی افزود: در فاز اول خط کشی معابر واحد کرمان که به همت و همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان انجام شد، ۱۸۰۰ متر مربع خط کشی ترافیکی انجام و مقرر شد سایر معابر اصلی در فاز دوم این پروژه خط کشی شوند.


.


رئیس شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به ضرورت نصب علائم راهنمایی و رانندگی در سطح معابر واحد کرمان، از ابتدای سال جاری تابلوی علائم ترافیکی هم در تعداد زیادی از محورهای این دانشگاه نصب شد.


این مقام مسئول با اشاره به تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برای نصب تابلو های راهنمای مسیر در واحد کرمان، عنوان کرد: به همت گروه گرافیک دانشکده هنر و معماری تابلوهای راهنمای مسیرخیابان ها و ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با فرمت یکسان و با الهام از الگوی دانشگاه، طراحی شده است که با توجه به تائید کلیات تابلوی نمونه ساخته شده توسط شورای راهبردی واحد، در آینده نزدیک شاهد ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در معابر این واحد خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته