دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در بازدید از گروه مامایی

کرامت: عملکرد استادان و اعضای هیات علمی گروه مامایی واحد کرمان مثال‌زدنی است

هیات بورد تخصصی مامایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امکانات آموزشی و تخصصی گروه مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بازدید کردند.
کد خبر : 181921

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، این هیات با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی واحد کرمان، بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و درمانگاه داوری شهر کرمان، امکانات در نظر گرفته شده برای گروه مامایی این دانشگاه جامع را مورد ارزیابی قرار داده و تائید کردند.


این گروه به سرپرستی دکتر افسانه کرامت در نشست هایی تخصصی با اعضای هیات علمی و دانشجویان گروه مامایی به بررسی عملکرد آموزشی گروه مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان پرداختند.


در پایان این بازدید یکروزه هیات بورد تخصصی مامایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان دیدار و گزارش این بازدید را به دکتر بابک آل طه ارائه کردند.


افسانه کرامت سرپرست بورد تخصصی مامایی وزارت بهداشت در دیدار با آل طه اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده مسئولان واحد کرمان، در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) اتاق رختکن به دانشجویان اختصاص داده شده است که این موضوع یکی از مهمترین امتیازهای مثبت گروه مامایی این دانشگاه محسوب می شود.



کرامت، ارتقای سطح آموزشی و افزایش امکانات گروه مامایی واحد کرمان را در مقایسه با بازدید دوره قبل چشمگیر توصیف کرد و گفت: جذب 10 نفر عضو هیات علمی تمام وقت و ارتقای سطح آموزشی و ایجاد پتانسیل هایی همچون امکانات علوم پایه پزشکی، افزایش فضاهای آموزشی، توسعه کتابخانه، ایجاد اتاق مهارت های بالینی، گواه موفقیت واحد کرمان برای حل مشکلات و نارسایی های گروه معماری در بازدید قبل است.


کرامت افزود: بر اساس ارزیابی های انجام شده از دانشجویان در دیدارها و جلسات خصوصی با آنها، عملکرد استادان و اعضای هیات علمی گروه مامایی واحد کرمان مثال‌زدنی است و پرسش های تخصصی از آنان، بیانگر سطح بالای آموزشی این گروه است.


وی با توجه وسعت جغرافیایی استان کرمان تصریح کرد:بر اساس فرهنگ منطقه جنوب کرمان در زادآوری، شاهد آمار زایمان مطلوبی برای آموزش دانشجویان گروه مامایی واحد کرمان بودیم که این آمار در کشور کم نظیر بوده و نکته مثبتی در امر آموزشی دانشجویان مامایی این دانشگاه خواهد بود.



این مقام مسئول گفت: توسعه کتابخانه تخصصی و مرکز کامپیوتر مجهز دانشکده پزشکی واحد کرمان یکی از نکاتی است که می تواند در افزایش سطح علمی و به روز بودن دانشجویان گروه مامایی اثرگذار باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان هم اظهار کرد: از حضور هیات بورد تخصصی مامایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کمال تشکر را داریم و دقت نظر بالای این هیات و بررسی امکانات آموزشی واحد کرمان افتخار بزرگی برای ما خواهد بود.


آل طه گفت: به عنوان یک شهروند بسیار خوشحالم که راهبرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه نظارت بر فعالیت آموزش های پزشکی، به این میزان جدی و راضی کننده است.



دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با قدردانی از فعالیت های همکاران دانشکده پرستاری و مامایی واحد کرمان افزود: همکاران ما در گروه مامایی از راهنمایی های شما استفاده خواهند کرد و قطعا نظر تخصصی ارائه شده توسط هیات بورد تخصصی مامایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتقای سطح آموزشی این گروه موثر است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان خاطرنشان کرد: از نزدیک شاهد جدیت و پشتکار همکارانم در دانشکده پرستاری و مامایی بوده ام و بارها برای تامین امکانات آموزشی دانشکده با ما جلساتی را برگزار کرده اند و با پیگیری های دلسوزانه به این جایگاه دست یافته اند.


آل طه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با دانشگاه علوم پزشکی گفت: گسترش همکاری ها با بیمارستان تامین اجتماعی از مهمترین برنامه های همکاران ما در سال 1396 است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته