دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون مدیرکل دفتر استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی:

اطلاعات اعضای هیات علمی در بانک دانشگاه آزاد اسلامی کامل و بروز است

جلسه توجیهی سامانه ارتقا و تبدیل وضعیت و تکمیل اطلاعات سامانه جامع هیات علمی به ریاست معاون مدیرکل دفتر استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان آموزشی و و روسا و مسئولان کارگزینی هیات علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان وبه میزبانی واحد کرمان برگزار شد.
کد خبر : 181919

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، معاون مدیرکل دفتر استخدام هیات علمی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و تعامل خوب با سازمان مرکزی، این استان برای اجرای آزمایشی سامانه ارتقا و تبدیل وضعیت و تکمیل اطلاعات سامانه جامع هیات علمی انتخاب شد.


رضا گودرزی ابراز کرد: امیدواریم با راه اندازی و بهره برداری از این سامانه در کشور، شاهد حذف کامل پرونده های فیزیکی اعضای هیات علمی و انجام همه امور اداری این عزیزان بصورت رایانه ای باشیم.



وی با بیان اینکه اطلاعات اعضای هیات علمی در بانک دانشگاه آزاد اسلامی کامل و بروز است، گفت: دسترسی راحت اعضای هیات علمی به مدارک خود، انجام امور تبدیل وضعیت، ترفیع، ماموریت، انتقال و ارتقای مرتبه اعضا از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.


گودرزی خاطرنشان کرد: بعد از اجرای کامل این سامانه در استان کرمان و رفع مشکلات احتمالی آن، ظرف یک ماه آینده شاهد راه‌اندازی آن در همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته