دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1396 - 08:00
گفت‌وگو با برگزیدگان جشنواره فرهیختگان/ 2

بهره‌گیری از فضای آموزشی مناسب و استفاده از تجهیزات پیشرفته در آموزشکده فنی حرفه‌ای سما لاهیجان

آموزشکده فنی حرفه‌ای سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان لاهیجان به عنوان یکی از برترین‌های پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی شناخته شد.
کد خبر : 181906

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در حاشیه این جشنواره به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای سما با هدف پرورش روحیه کارآفرینی و به وجود آوردن سرمایه انسانی پایه‌گذاری شد. این آموزشکده‌ها نقش بسیار مهمی را در تربیت نیروهای متخصص و ماهر مورد نیاز بازار کار ایفا می‌کنند.


دکتر سهراب کرد رستمی افزود: آموزشکده های فنی حرفه ای علاوه بر ایجاد زیرساخت ها و بسترهای خوداشتغالی، زمینه حل مشکل بیکاری را نیز رفع می کند تا نیروی جوان و کارآمد بتواند خود را مقابل تغییرات تکنولوژی موجود در جامعه، هماهنگ کند و از این طریق امکان جذب آنان در فعالیت های اقتصادی جامعه فراهم شود.


وی خاطرنشان کرد: سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با سیاست پرورش جوانان کارآمد و ماهر اقدام به راه‌اندازی آموزشکده های فنی حرفه ای کرده تا نیروی آموزش دیده بتواند با اتکا به مهارت های کسب شده در این آموزشکده ها خود را برای به دست آوردن جایگاه های شغلی بیشتر و مناسب تر آماده سازد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان تصریح کرد: آموزشکده سما لاهیجان نیز در راستای تبیین این سیاست ها، فعالیت های خود را گسترش داده و با بهره گیری از فضای آموزشی مناسب، استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و بسترسازی لازم در راستای پرورش فرزندان این مرز و بوم اقدام کرد و توانست یکی از برترین آموزشکده های فنی حرفه ای سما در کشور شده و مقام آموزشکده سما برتر را در پنجمین جشنواره فرهیختگان به خود اختصاص دهد.


کردرستمی به آنــا گفت: جا دارد از توجه ویژه سازمان سما کشور و پشتیبانی رئیس شورای سیاست گذاری و نظارت سما استان گیلان که همواره با حمایت های خود در راستای ارتقای کیفیت این آموزشکده تلاش کرده‌اند و نیز معاونت سما لاهیجان و رئیس آموزشکده سما لاهیجان تشکر و قدردانی کنم.


به گزارش آنا در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور از آموزشکده فنی حرفه‌ای سما لاهیجان به عنوان یکی از برترین‌های این جشنواره تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته