دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1393 - 09:29

رحمان: برای شکستن رکورد ریو برنامه دارم/به تحصیل در دانشگاه آزاد افتخار می‌کنم

ملی‌پوش طلایی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان ایران تاکید کرد برای شکستن رکورد جهانی در رقابت‌های پارالمپیک 2016 ریو تلاش می‌کند.
کد خبر : 1819

سیامند رحمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت فعلی خود اظهار کرد: در حال حاضر در اردوهای تیم ملی حضور داریم و خود را آماده حضور در مسابقات بین‌المللی می‌کنیم.


رکورددار دسته سنگین وزن وزنه برداری جهان و پارالمپیک، با بیان این‌که هدفش باز هم رکوردشکنی در المپیک است، گفت: امیدوارم بتوانم در پاراالمپیک ریو 2016 برای ایران افتخار آفرینی کنم و با شکستن رکورد به هدفم برسم.


دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینجئون ، افزود: امیدوارم شرایط رفت و آمد ملی‌پوشان در اردوها بهتر شود. محل سکونت من از محل برگزاری اردوها فاصبه زیادی دارد و با توجه به شرایطی که وجود دارد ، رفت و اکد بسیار سخت است.


رحمان درباره مراسم تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد ، گفت: به این که دانشجوی دانشگاه آزاد هستم افتخار می‌کنم. امیدوارم مراسم اینچنینی در راستای حمایت از ورزشکاران ادامه‌دار باشد.


وی در پایان گفت: اگر دانشگاه آزاد بیشتر با ورزشکارانش همکاری کند تا ورزشکاران با دغدغه کمتری راهی اردوها شوند ، بهتر خواهد شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته