دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1396 - 12:21

همسر کوولاکوویچ منتظر تماس فدراسیون هندبال؛ آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی بانوان با حضور «ساندرا»

باآغاز دور جدید تمرینات تیم ملی بانوان هندبال «ساندرا کولاکوویچ» به عنوان سرمربی این تیم به ایران می آید.
کد خبر : 181724

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی هندبال بانوان در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا تهران که در کره جنوبی برگزار شد نتیجه قابل قبولی کسب نکرد و در بین هشت تیم شرکت کننده به مقام هفتمی رسیدند. با توجه به شرایط بد بانوان هندبالیست، فدراسیون تصمیم گرفت امسال تیم ملی بانوان در هیچ مسابقه ای شرکت نکند تا این تیم با برگزاری اردوهای تدارکاتی و تمرینات مداوم شرایط بهتری پیدا کند.


باتوجه به شرایط نابسامال فدراسیون هندبال در چند سال گذشته تیم های ملی هم در بخش آقایان و هم بانوان در وضعیت خوبی به سر نمی برند اما با روی کار آمدن رحیمی شرایط تقریبا رو به بهبودی است و بحث حضور مربی خارجی هم در تیم مردان و هم در تیم بانوان مطرح است. انتخاب مربی خارجی برای تیم مردان به نیمه دوم سال جاری موکول شده و در تیم بانوان هم بحث حضور «ساندرا کولاکوویچ» همسر مربی تیم ملی والیبال در تیم ملی بانوان هندبال مطرح است. «ساندرا کولاکوویچ» در مسابقات قهرمانی اروپا در سال 2006 سوئد، هدایت تیم ملی زنان صربستان رابر عهده داشت و به عنوان بازیکن در سال 2001 به مدال برنز قهرمانی جهان رسیده است. او همچنین بهترین گلزن مسابقات قهرمانی جهان در سال 2011 هم بوده است.


فدراسیون تصمیم دارد به محض آغاز اولین اردوی تیم ملی بانوان از «ساندرا کولاکوویچ» همسر سرمربی تیم ملی والیبال مردان بخواهد به ایران بیاید تا تمرینات تیم ملی بانوان را زیر نظر بگیرد.در این خصوص گفته می‌شود که توافقات لازم با ساندرا صورت گرفته است.


این خبر توسط علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال تایید شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته