دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1396 - 11:20
اخباری از سما واحد خمینی‌شهر

دانش‌آموز سما، برگزیده مسابقات زیبانویسی انجمن خوش‌نویسان خمینی‌شهر شد

جشن خواندن و پایان سال کلاس اولی ها و پیش دبستانی دانش آموزان پسرانه سما و جشن پایه دوم تا ششم ابتدایی و فارغ التحصیلی پایه ششم همراه با قدردانی از اعضای انجمن اولیا و مربیان با حضور رئیس مرکز دکتر عجبی نایینی، مدیران مدارس و دانش آموزان همراه با اولیا خود در سالن اجتماعات دانشکده مرکزسما خمینی شهر برگزار شد.
کد خبر : 181711

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرود جمهوری اسلامی تلاوت قرآن، کلیپ از فعالیتهای دبستان، سخنرانی و خوشامدگویی دکتر عجبی رئیس سما، اجرای سرود «سما»، اجرای سرود «الفبا» از سوی دانش‌آموزان کلاس اول، اهدا جوایز از برنامه‌های جشن خواندن و پایان سال کلاس اولی‌ها و پیش دبستانی دانش آموزان پسرانه سما بود.


مدارس سما خمینی شهر از پیش دبستانی تا مقطع هنرستان در بخش دخترانه و پسرانه در داخل سایت واحد خمینی شهر مشغول فعالیت هستند و بهره‌مندی از مزایای قرارگیری در داخل دانشگاه اعم از زمین‌های ورزشی سر پوشیده و چمن و آزمایشگاه‌ها و کارگاه ها و همچنین محیط آرام و زیبای دامنه کوه آنها را بیش از پیش از سایر مدارس سطح شهر متمایز کرده است.


حضور دانش آموزان ابتدایی در برترین‌های جشنواره علمی- پژوهشی جابر بن حیان



طرح پژوهشی دانش آموزان ابتدایی سما خمینی شهر در مرحله استانی برترین‌های جشنواره علمی پژوهشی جابر بن حیان ارائه شد.


این جشنواره در سه مرحله شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود و منتخبان راهی حشنواره کشوری خواهند شد.


محمد شاه نظر دانش آموز پایه پنجم ابتدایی سما خمینی شهر برگزیده مسابقات زیبانویسی انجمن خوش نویسان شهرستان شد.


جشن ستارگان دبیرستان متوسطه دوره اول پسرانه


جشن ستارگان دبیرستان متوسطه دوره اول پسرانه سما واحد خمینی شهر در سالن اجتماعات دانشکده سما با حضور دانش آموزان ممتاز و کوشا و اولیای آنان و مسئولان برگزار شد.


کسب رتبه اول در مسابقات قرآن در سما در رشته حفظ قرآن کریم در استان و کسب رتبه سوم در رشته ترتیل در سطه استان اصفهان و کسب مقام چهارم مسابقات فوتسال مدارس سمای استان و کسب رتبه‌های برتر مسابقه علمی شهرستان از سوی دانش آموزان این آموزشگاه از جمله موفقیت های شاخص این آموزشگاه بود که از سوی مدیر اعلام و با تشویق حضار همراه شد.


3 کلیپ از فعالیت‌های سال جاری آموزشگاه هم به نمایش در آمد. علاوه بر اجرای موسیقی زنده از سوی گروه موسیقی آرمان، برنامه های شاد و مسابقه از سوی مجری و شرکت دانش آموزان اجرا شد، اجرای موسیقی و دکلمه از سوی دانش آموزان فضای خاصی به سالن بخشید بود. در پایان به دانش آموزان برتر کتابهای نفیس شاهنامه فردوسی– گلستان سعدی و رباعیات خیام اهدا شد.


سمینار آموزشی آینده شغلی دانش آموزان هنرستان های پسرانه خمینی شهر


دانش آموزان هنرستان‌های پسرانه خمینی شهر همراه با خانواده های خود در سمینار آموزشی آینده شغلی که در سالن اجتماعات دانشکده سما خمینی شهر برگزار شد، شرکت کردند.


دکتر عجبی نایینی معاون دانشگاه و رئیس مرکز سما خمینی شهر با خوشامدگویی، امکانات و تجهیزات دانشکده و مدارس این مرکز را فرصت مناسبی برای بهره مندی خانواده ها و دانش آموزان آنان دانست.


خانواده‌ها هم همراه با دانش‌آموزان خود از امکانات و تجهیزات رشته‌های حسابداری، کامپیوتر، الکتروتکنیک، مکانیک خودرو، نقشه کشی عمومی، ساخت و تولید، معماری،گرافیگ،طراحی و دوخت دانشکده سما خمینی شهردر فضایی معادل 7500 متر مربع مجهزبه 12 آزمایشگاه، 14 کارگاه، آتلیه، کتابخانه، سالن اجتماعات و سمعی بصری، نمازخانه، سلف سرویس، کارگاه خیاطی و مرکز مشاوره بازدید به عمل آوردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته