دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1396 - 08:38
در گفت‌وگو با آنا؛

ستار همدانی: برد با ارزشی به دست آوردیم/ العین در بازی برگشت انتحاری بازی ‌می‌کند

مربی سابق استقلال گفت: استقلال در بازی مقابل العین با ترکیب بسته به میدان رفت و ای کاش منصوریان این ترکیب را در بازی برگشت به کار می‌برد.
کد خبر : 181710

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد عملکرد استقلال مقابل العین و پیروزی آبی‌پوشان در بازی رفت مقابل این تیم گفت: «استقلال در بازی مقابل العین با ترکیب بسته به میدان رفت و ای کاش منصوریان این ترکیب را در بازی برگشت به کار می‌برد، اما با همه این شرایط استقلال نتیجه خوبی کسب کرد و از همه مهمتر گل نخوردن بود که خوشبختانه آبی‌ها توانستند دروازه خودشان را در بازی رفت بسته نگه دارند. در بازی‌های حذفی گل نخوردن یکی از ارکان اصلی صعود است که استقلالی‌ها این کار را به خوبی انجام دادند.»


وی ادامه داد: «منصوریان بازیکنان دیگری داشت که می‌توانست از آنها استفاده کند. منصوریان باید از جابر انصاری یا بهنام برزای در ترکیب استفاده می‌کرد و با سیستم تهاجمی‌تری وارد میدان می‌شد. بعد از اخراج بازیکن العین و 10 نفره شدن این تیم، منصوریان باید با تعویض‌هایش تیم را هجومی‌ می‌کرد تا بتواند کار العین را تمام کند، اما کار خوبی که استقلال در بازی مقابل العین انجام داد یارگیری عمر عبدالرحمن بود که این بازیکن را از جریان بازی خارج کردند و به نوعی خط هافبک و حمله این تیم را از کار انداختند.»


همدانی در خصوص اخراج فرشید اسماعیلی و محرومیت این بازیکن در بازی برگشت افزود: «فرشید اسماعیلی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دو فصل اخیر بود، اما این بازیکن باید بداند که در میادین بین المللی که با بازیکنان باتجربه پیکار می‌کند باید حواسش را جمع کند تا با یک اشتباه زحمت یک فصل یک تیم را به باد ندهد. البته صحنه اخراج اسماعیلی کاملا اشتباه بود و اصلا اسماعیلی به بازیکن العین برخورد نکرد.»


مربی سابق استقلال در مورد شرایط این تیم برای بازی برگشت مقابل العین و احتمال صعود به دور بعد رقابت‌ها گفت: «با توجه به گلی که استقلال در بازی رفت زد این گل در خانه العین ارزشش دو برابر است. قطعا العینی‌ها در بازی برگشت انتحاری بازی می‌کنند و این فرصت را به استقلال می‌دهد تا با بازیکنانی مثل رضایی، قربانی و انصاری بتواند در ضدحملات دروازه العین را باز کنند. استقلال اگر بتواند در امارات دروازه خودش را بسته نگه دارد کار بزرگی را انجام داده و به دور بعد صعود می‌کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته