دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1396 - 10:37
درسگفتار مجسمه سازی معاصر فردا در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود

کیوریتورهای جهانی در همایش دوسالانه مجسمه سازی

دومین جلسه درسگفتار همایش بین المللی هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران چهارشنبه سوم خردادماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.
کد خبر : 181700

به گزارش روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، در دومین جلسه درسگفتار همایش دوسالانه مجسمه سازی حمید سوری؛ پژوهشگر، منتقد و مدرس هنر از مجسمه سازی معاصر؛ رویکردها، مسئله ها و نمونه ها می‌گوید.


این درسگفتار ساعت 10 تا 12 و 13 تا 15 روز چهارشنبه سوم خردادماه در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند در این برنامه شرکت کنند.


همچنین سومین نشست همایش بین المللی هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران با عنوان «سکنا گرفتن در وضعیت امور» با حضور کیوریتورهای جهانی جمعه پنجم خردادماه در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.


در این نشست ویویانا چچیا (کیوریتور بخش عمومی، مرکز هنر معاصر ، گلاسکو) ، کرولیناریتو (سرپرست برنامه های عمومی و پژوهشی، ناتینگهام معاصر، ناتینگهام)، میکاسولا (کیوریتور و مدیر سلیم هلسینکی) و فرشته موسوی (مدیر هنری و کیوریتور مستقل، ام – ا- پی، لندن ) با عنوان «سکنا گرفتن در وضعیت امور» سخنرانی می کنند.


این نشست شیوه هایی را کاوش می کند که طی آن افراد در ارتباط با ساختار های سازمان یافته، چه به صورت خودگردان و چه در نمادهای عمومی به شکل گیری وضعیت ها منجر می شوند.


همایش بین المللی هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران تا زمان برگزاری دوسالانه هرماه یک نشست را برگزار می کند.


هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران با تم «وضعیت» از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرمندان مجسه ساز ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر شهریور و مهرماه امسال در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته