دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1396 - 10:26
رئیس فدراسیون هندبال در گفت‌و‌گو با آنا:

از نوشتن نامه انصرافم پیشمان شدم و به همه هم اعلام کردم/ دعوا بر سر میز ریاست فدراسیون هندبال است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: من همان زمان که نامه انصراف از فدراسیون هندبال را نوشتم پشیمان شدم و به همه هم اعلام کردم و حتی نامه به دبیرخانه هم ارجاع داده نشد که ثبت شود.
کد خبر : 181675

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مجمع انتخابی فدراسیون هندبال 17 اسفندماه سال گذشته برگزار شد که در پایان آن علیرضا رحیمی هدایت فدراسیون هندبال را برعهده گرفت. البته انتخابات این فدراسیون با حواشی زیادی همراه بود، ابوالحسن مهدوی رئیس سابق هندبال در انتخابات ثبت نام کرده بود و اولین ترکش این ثبت‌نام هم از سوی مهدوی به رحیمی یکی دیگر از کاندیدهای انتخابات فدراسیون اصابت کرد، رحیمی هم بعد از ثبت نام مهدوی نامه انصراف خود را نوشت و در نامه هم قید کرده بود در صورتی که مهدوی در انتخابات حضور داشته باشد او شرکت نخواهد کرد، البته او خیلی زود پشیمان شد و در انتخابات شرکت کرد و با اخذ 34 رای هدایت این فدراسیون را برعهده گرفت. حالا بعد از گذشت 75 روز از ریاست رحیمی در فدراسیون هندبال عده‌ای از کاندیداها به وزارت ورزش و جوانان نامه نوشتن و تاکید کردند به این دلیل که چون نامه عدم انصراف رحیمی موجود نیست انتخاب وی به عنوان رئیس فدراسیون غیر قانونی است.


علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به این خبر به خبرنگار آنا گفت: «من در آن زمان به دلایلی از شرکت در انتخابات فدراسیون انصراف دادم اما بلافاصله بعد از آن پیشمان شدم و این موضوع را به همه اطلاع دادم و همه هم از آن اطلاع داشتند. حتی نامه انصراف من از انتخابات فدراسیون هندبال به دبیرخانه ارجاع داده نشد که شماره‌گذاری شود و به آن رسیدگی کنند. همه کسانی که در آن مقطع در انتخابات فدراسیون هندبال حضور داشتند این موضوع را می دانستند.»


وی تاکید کرد: «وقتی من بلافاصله بعد از نامه انصراف پیشمان شدم و نامه هم به دبیرخانه ارجاع داده نشده است چرا باید این مسائل را بعد از دو ماه و نیم دوباره مطرح کنند. متاسفانه دعوا بر سر میز ریاست فدراسیون است و فدراسیون با این طرح موضوعات به حاشیه کشیده می شود. در زمان برگزاری مجمع انتخابات هندبال نماینده وزارت ورزش و جوانان هم حضور داشت و همه مراحل به صورت قانونی انجام شده است.»


رئیس فدراسیون هندبال همچنین در مورد وضعیت مالی فدراسیون هندبال اظهار کرد: «‌متاسفانه با بحران مالی زیادی در فدراسیون روبه‌رو هستیم. بدهی‌ها سرسام آور است و باید وضعیت این فدراسیون را هر چه سریعتر سر و سامان دهیم تا هندبال باز هم به روزهای اوجش برگردد.»


رحیمی همچنین در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز اظهار کرد: «‌ما در بهمن ماه سال جاری مسابقات انتخابی جام جهانی را پیش رو داریم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم دو ماه قبل از برگزاری این رقابت‌ها مربی تیم ملی را انتخاب کنیم. در حال حاضر تیم در بازی های دوستانه با مربی داخلی تمرین می کند اما برای مسابقات انتخابی جام جهانی گزینه خارجی مدنظر است.»


وی در پاسخ به اینکه انتخاب مربی خارجی در آن مقطع برای تیم ملی دیر نیست، عنوان کرد: «خیر؛ ما طبق برنامه پیش می‌رویم. در این مقطع بهترین مربی هندبال هم به ایران بیاید نمی‌تواند برای تیم ملی سودی داشته باشد چرا که ملی‌پوشان ما همگی در سطح اروپا بازی می‌کنند و باید منتظر باشیم تا رقابت‌های آنها تمام شود و به ایران برگردند بنابراین وقتی بازیکن نباشد بهترین مربی هم نمی تواند کاری از پیش ببرد به همین دلیل تصمیم بر آن شده است که زمان مشخصی برای انتخاب مربی خارجی مشخص کنیم تا هزینه زیادی هم بابت مربی متحمل نشویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته