دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1396 - 09:18
در گفت‌وگو با آنا؛

حسین عبدی: پرسپولیس باید هجومی بازی کند/ بازی برگشت در قطر سخت است

مربی سابق پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو در بازی امشب باید تمام هدفشان را برای پیروزی بگذارند و به فکر گل نخوردن هم باشند.
کد خبر : 181638

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پرسپولیس برای قرار گرفتن مقابل لخویا گفت: «نبود تماشاگران عاملی است که کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند. تیم‌هایی که در آزادی به میدان می‌روند ترس زیادی از هواداران دارند و فشار هواداران باعث می‌شود تا تمرکز تیم‌ها بهم بریزد. باید شرایط امروز را درنظر بگیریم و به بازی بدون تماشاگر فکر کرد و تصمیمات درست اتخاذ کرد.»


وی ادامه داد: «همه باید در بازی امروز مسئولیت خودشان را قبول کنند و به فکر پیروزی باشند، بخاطر اینکه بازی برگشت در قطر و در شرایط آب و‌ هوایی این کشور برای پرسپولیسی‌ها سخت است. ضمن اینکه بازی بخاطر ماه مبارک رمضان در ساعات پایانی شب برگزار می‌شود و پرسپولیس تجربه بازی در این ساعت شب را ندارد.»


عبدی در مورد استراتژی پرسپولیس برای بازی رفت افزود: «بازی رفت استراتژی خاص خودش را دارد و تیم میزبان باید در ورزشگاه خودش هجومی بازی کند. پرسپولیس در بازی امشب باید تمام هدفش را برای پیروزی بگذارد و به فکر گل نخوردن هم باشد. لخویا هم تیم قدرتمندی است و به طور حتم در بازی امشب دنبال استفاده از ضدحملات است تا بتواند با زدن گل در تهران کار را در قطر راحت کند.»


مربی سابق پرسپولیس در خصوص غیبت کمال کامیابی‌نیا در بازی امشب و تدبیر برانکو برای پر کردن جای این بازیکن بیان کرد: «یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در این فصل این بود که بازیکن جایگزین در پست‌ها نداشت و اگر بازیکن اصلی مصدوم یا محروم شود دست برانکو برای تغییر تاکتیک خالی می‌شود. در بازی امشب هم کامیابی‌نیا که یکی از مهره‌های اصلی تیم است در ترکیب حضور ندارد و باید ببینیم که برانکو چه بازیکنی را در ترکیب قرار می‌دهد.»


وی در رابطه با پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی افزود: «قبل از بازی نمی‌توان در مورد نتیجه بازی صحبت کرد اما امیدوارم پرسپولیس بتواند کار را در تهران تمام کند و امید زیادی برای صعود به دور بعد رقابت‌ها داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب