دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1396 - 16:55
 وزیرارتباطات:

روح امید در دل ایرانیان جاری شد

 وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تبریک پیروزی حسن روحانی در انتخابات دوازدهم گفت:انتخاب شایسته حضرت‌عالی در این وفاق ملی بار دیگر روح امید را در دل ایرانیان جاری ساخت و کالبد جامعه را جانی دوباره بخشید .
کد خبر : 181575

به گزارش گروه اقتصادی آنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی با صدور پیامی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم، دوره جدید خدمت و فعالیت به عنوان رییس جمهور دولت دوازدهم را تبریک گفت.
واعظی در این پیام متذکر شد:طلوع پرفروغ امید بار دیگر رشد فزاینده سیاسی و مردم سالاری دینی را بر پهنه میهن اسلامی ایران نمایان ساخت و حماسه حضور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را رقم زد.
عضوشواری عالی فضای مجازی ادامه داد: بی تردید این ظرفیت عظیم، نوید بخش امید در صحنه ملی و بین‌المللی و راهی نوین برای صلح و امنیت در منطقه و جهان خواهد بود.


واعظی در ادامه پیام خود تاکید کرد:حماسه بزرگ انتخابات بیست و نهم اردیبهشت بار دیگر پیوند مردم این سرزمین با نظام جمهوری اسلامی ایران را پدیدار ساخت و پنداشته‌های ضعیف طمع ورزان را نقش بر آب کرد.
عضوهیات دولت افزود:انتخاب شایسته حضرت‌عالی در این وفاق ملی بار دیگر روح امید را در دل ایرانیان جاری ساخت و کالبد جامعه را جانی دوباره بخشید از این رو بر خود فرض می‌دانم که مراتب تبریک صمیمانه خویش را به حضرت‌عالی و مردم فهیم و پرشور میهن اسلامی ایران تقدیم کنم.
وزیرارتباطات نوشت:امیدوارم که این دولت با توان روزافزون ، کارایی چشمگیر ، شجاعت بی‌نظیر و به‌کارگیری خرد جمعی و بهره‌گیری از فرهیختگان موجبات وحدت و انسجام بیش از پیش درجهت توسعه اقتصاد مقاومتی را برای شکوفائی میهن عزیزمان فراهم سازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته