دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1396 - 14:59
عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با آنا؛

وزیر ورزش در جریان تغییرات هیات‌مدیره باشگاه استقلال است/ نمی‌گذاریم جباروف جای دیگری بازی کند

عضو  هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: جباروف با ما قرارداد داخلی دارد و امکان ندارد بتواند قرارداد خود را به راحتی فسخ کند.
کد خبر : 181437

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، باشگاه استقلال پس از درگذشت منصور پورحیدری و استعفای ناگهانی شهاب جهانیان تنها 3 عضو هیات مدیره دارد و این موضوع کار را برای یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران سخت کرده است. در حال حاضر سیدرضا افتخاری، پندار توفیقی و مسعود معینی اعضای هیات مدیره آبی‌‌پوشان هستند .


داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که به زودی اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی می‌شوند. به نظر می‌رسد علی جباری و جواد قراب این شانس را داشته باشند که در هیات مدیره استقلال حضور داشته باشند.


در این ارتباط پندار توفیقی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «هنوز هیچ خبری پیرامون حضور اعضای جدید در هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح نشده و آقای داورزنی هم اگر اعلام کردند نفراتی اضافه می‌شوند به ما موضوعی را اعلام نکردند.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره احتمال تغییرات در اعضای هیات مدیره تصریح کرد: «ما در جریان تغییرات نیستیم و در وزارت ورزش توسط شخص آقای سلطانی‌فر احکام صادر می‌شود.»


توفیقی در واکنش به این مسئله که سازمان لیگ اعلام کرده قرارداد جباروف ثبت نشده است، تاکید کرد: «جباروف با ما قرارداد داخلی دارد و امکان ندارد بتواند قرارداد خود را به راحتی فسخ کند. ما نامه قرارداد این بازیکن را به همه ارگان‌های ذیربط ارسال کردیم و او در ایران باید برای استقلال بازی کند. جباروف اگر مشکل خانوادگی دارد هم باید پای میز مذاکره بنشیند تا حقیقت مسائلی که عنوان کرده ثابت شود. اگر برای ما مسجل شد که جباروف مشکل خانوادگی دارد خسارت باشگاه استقلال را می‌پردازد و سپس جدا می‌شود در غیراین‌صورت باشگاه استقلال محکم پای مواضع خود ایستاده است و اجازه نمی‌دهد جباروف در جایی غیر از استقلال بازی کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته