دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاح نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» در نیاوران

نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» با آثار برگزیده طراحان گرافیک ایران و جهان روز هفده بهمن ماه در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.
کد خبر : 1814

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشگاه که از سوی سایت «تودی پوسترز» به مدیریت علی وزیریان هنرمند طراح گرافیک و فیلمساز، آغاز و فراخوان آن به صورت رقابتی اعلام شد برای نخستین بار با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می‌شود.


ایده «جهان عاری از خشونت و افراط گری» در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 25 سپتامبر سال 2013 از سوی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی مطرح شد و به دنبال آن سایت طراحان مستقل ایران (تودی پوسترز)، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از پوسترهای هنرمندان ایران و جهان کرد.


93 اثر از هنرمندان ایرانی و دیگر کشورهای جهان به مرحله نهایی این نمایشگاه راه یافته که در گالری فرهنگسرای نیاوران به نمایش در می آید.


در این نمایشگاه آثار هنرمندان طراح گرافیک ایران و کشورهای ایتالیا، فرانسه، فنلاند، لهستان، صربستان، چین، اوکراین، بلاروس، ترکیه، مکزیک، کره جنوبی، روسیه، اکوادور، عراق، تایوان و ماکائو به نمایش گذاشته می شود.


این نمایشگاه با همکاری سایت طراحان مستقل ایران و با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه که تا روز پنجم اسفندماه برپاست به فرهنگسرای نیاوران واقع در خیابان نیاوران مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب