دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1396 - 09:05

رونالدو: نه فرشته هستم و نه شیطان/ قهرمانی در هفته آخر مزه بهتری دارد

ستاره رئال مادرید گفت: کسب عنوان قهرمانی در هفته آخر، مزه بهتری دارد.
کد خبر : 181350

به گزارش گروه ورزشی آنا، رونالدو در مصاحبه ای که پس از قهرمانی رئال مادرید با Marca داشت، در واکنش به انتقاداتی که نسبت به برخی حرکات و رفتارهای او در دیدار مقابل سلتاویگو مطرح شده بود، گفت: «مردم طوری در مورد من صحبت می کنند که گویا جنایتکار هستم. من نه فرشته هستم نه شیطان. مردم در مورد من صحبت می کنند اما بدون اینکه چیزی بدانند. من تلویزیون تماشا نمی کنم چون با توجه به چیزهای بدی که آنها در دنیای فوتبال و خارج از آن راجع به من می گویند، نمی توانستم زندگی کنم. وقتی مردم در مورد کریستیانو صحبت می کنند، او اشتباه کرده است.»


وی ادامه داد: «انتقادهای فوتبالی نگرانم نمی کنند چون می دانم که در این زمینه مردم را ساکت خواهم کرد. همیشه وقتی من صحبت می کنم، آنها در دستان خود سنگ آماده می کنند. این را دوست ندارم چون خانواده دارم، مادر و پسر دارم، و مثل دیگران دوست ندارم که چیز های احمقانه ای در موردم گفته شود. من حرف بیهوده نمی زنم.»


ستاره ۳۲ ساله پرتغالی که طی ۹ بازی اخیر در تمام رقابت ها، ۱۴ گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده، در مورد عملکرد درخشان خود برای کمک به تیم گفت: «کسب عنوان قهرمانی در هفته آخر، مزه بهتری دارد. حس خوبی داریم و خوشحالم که در بازی های پایانی لیگ و لیگ قهرمانان به تیم کمک کرده ام. احساس شادابی می کنم و حالا باید در فینال کاردیف به تیم کمک کنم. از ابتدای فصل می خواستیم که قهرمان لیگ شویم و شانس با ما یار بود. پایان فصل منحصر به فردی داشتیم و بهترین پایان سال های اخیر بود. به دلیل مدیریت هوشمند و با کمک مربی و بازیکنانی که کمتر بازی کردند، قهرمان شدیم. می دانیم که فینال لیگ قهرمانان سخت خواهد بود اما ابتدا باید از این قهرمانی که بعد از ۵ سال به دست آمده، لذت ببریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته