دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1396 - 16:34

معاون پارلمانی رئیس جمهوری: رای قاطع مردم نشان دادتهمت و افترا جایگاهی در ایران ندارد

معاون پارلمانی رئیس جمهوری طی پیام تبریکی به حجت الاسلام روحانی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: ملت ایران با رای قاطع خود در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند که دیگر تخریب، تهمت، افترا و بداخلاقی جایگاهی در سپهر سیاسی ایران ندارد.
کد خبر : 181287

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن اطلاعیه حسینعلی امیری به شرح زیر است:


«به نام خدا


حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی


ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران


با سلام و احترام،


حضور باشکوه و هوشمندانه اقشار مختلف مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 1396 و اعتماد مجدد اکثریت قاطع ملت به حضرتعالی به عنوان رئیس جمهور دوازدهم را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.


حمایت تحسین برانگیز و غرورآفرین شیرزنان، غیورمردان و بویژه جوانان آینده ساز اقصی نقاط کشور و اقوام و اقشار مختلف از تداوم گفتمان عقلانی و اعتدالی حضرتعالی و سیاست های اصلاح طلبانه مبتنی بر اصول و آرمان های اسلامی و انقلابی دولت تدبیر و امید، سرمایه ای بسیار ارزشمند است که می تواند موفقیت دولت دوازدهم را تضمین کند.


ملت ایران با رای قاطع خود در انتخابات ریاست جمهوری همچنین به صراحت اعلام کردند که دیگر تخریب، تهمت، افترا و بداخلاقی جایگاهی در سپهر سیاسی ایران ندارد و به جای بازگشت به گذشته باید زمانه را به جلو راند و با پرهیز از افراط و تفریط کشور بزرگ ایران را در مسیر توسعه و ترقی که اکثر بسترهای ضروری آن نیز در دولت یازدهم آماده شده است، به پیش برد.


از سوی دیگر در شرایط نابسامان و آشفته منطقه ای و بین المللی، انتخابات اخیر بیش از پیش دشمنان نظام جمهوری اسلامی را ناامید کرد و به همه جهانیان نشان داد که ایرانیان ملتی یکپارچه و متحد و طرفدار صلح و آشتی و خردورزی هستند که با حفظ اصول و ارزش های خود و برای اعتلای کشورشان آماده تعامل سازنده با جهان می باشند.


اینجانب ضمن تبریک این حماسه تاریخی و پیروزی مردم و نظام جمهوری اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران، برای جنابعالی در ادامه خدمت به این مردم صبور و نجیب بویژه در مناطق محروم و کم برخوردار آرزوی توفیق روز افزون دارم.


حسینعلی امیری»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته