دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جلسه اضطراری نمایندگان لیست خدمت با لاریجانی

سایت شورا آنلاین در خبری نوشت: نمایندگان لیست خدمت ساعت 15 امروز جلسه ای اضطراری را با رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهند کرد.
کد خبر : 181230

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سایت شورا‌ آنلاین در خبر خود مدعی شده است: با توجه به شائبه‌ها و مغایرت‌های قانونی بسیاری که در خصوص شمارش آرای شورای شهر تهران بوجود آمده و بی نتیجه ماندن درخواست رسیدگی به اعتراض‌های صورت گرفته از سوی مهدی چمران، رئیس و رضا تقی پور، سخنگوی فعلی شورای شهر تهران از سوی وزارت کشور، اعضای لیست خدمت تصمیم گرفتند تا از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیر اتفاقات رخ داده شوند.
در همین راستا ساعت 15 امروز جلسه‌ای با حضور نمایندگان لیست خدمت (چمران، کاشانی، سروری، پیرهادی، تقی پور و شاکری) با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار خواهند داشت تا اعتراض خود را نسبت به روند شمارش آراء و تصمیمات اتخاذ شده که خلاف قوانین و مقررات است اعلام و خواستار رسیدگی و نظارت مجلس بر روند شمارش آراء شوند.
ارسال صندوق‌های اخذ رای به وزارت کشور، در حالی که باید تحویل فرماندارى می‌شده است، ابهام در نحوه تجمیع الکترونیکى آراء، راى کامل لیست امید علی‌رغم اختلاف شدید اصلاح طلبان روى 7 نفر از کاندیداها، کاهش چشمگیر آراى چمران نسبت به دوره قبل علیرغم افزایش مشارکت نسبت به دوره قبل، از جمله اعتراضات اعضاء لیست خدمت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب