دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1396 - 13:33

فراخوان همکاری صندوق علمی مشترک راه ابریشم تمدید شد

صندوق علمی مشترک راه ابریشم از فعالیت‌های پژوهشی مشترک میان محقق‌های ایرانی و آکادمی علوم چین حمایت می‌کند.
کد خبر : 181205

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق علمی مشترک راه ابریشم(SRSF) در دومین سال اجرای خود، از فعالیت‌های پژوهشی مشترک میان محقق‌های ایرانی و آکادمی علوم چین در شش زمینه علمی حمایت می‌کند که حوزه مهندسی پزشکی به زمینه‌های همکاری مشترک این صندوق اضافه شده است.


همچنین فناوری نانو، انرژی‌های تجدید پذیر، علوم شناختی، مواد پیشرفته، هوش مصنوعی و علوم آب حوزه‌های علمی مورد حمایت هستند که بر این اساس در چارچوب فراخوان سه نوع حمایت انجام پروژه‌های تحقیق و توسعه مشترک، برگزاری کارگاه‌های مشترک و تبادل محققان در دوره‌های کوتاه مدت از پژوهشگران انجام می‌شود.


در این زمینه صندوق علمی راه ابریشم حداکثر از 6 پروژه تحقیقاتی مشترک و برگزاری سه کارگاه مشترک حمایت می‌کند. همچنین صندوق مشترک از حداکثر سهمیه 24 نفر-هفته تبادل بازدید محققان در هر سال حمایت می‌کند.


این فراخوان 1 اردیبهشت امسال منتشر شد و مهلت ارسال طرح پژوهشی به آن تا 10 خرداد بود که این مهلت تا 24 خرداد تمدید شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی به نشانی https://insf.org مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته