دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1396 - 11:49
آغاز مرحله فینال و رده بندی لیگ برتر بسکتبال از امروز

جنوبی‌ها در فینال رودروی هم/ تلاش دانشگاه آزاد برای ایستادن روی سکوی سومی

مرحله فینال و رده بندی لیگ برتر بسکتبال از امروز در تهران و ماهشهر آغاز می‌شود.
کد خبر : 181142

به گزارش خبرونگار ورزشی آنا،لیگ برتر بسکتبال به مرحله نهایی رسید و امروز دیدارهای رده بندی و فینال در دو شهر تهران و ماههشر برگزار می شود. فینال امسال هم مانند سال گذشته بین تیم های جنوبی است، پتروشیمی و نفت آبادان در فینال و دانشگاه آزاد و شهرداری اراک در رده بندی رودروی هم قرار می گیرند.


تیم پتروشیمی که توانست در بازی هفته گذشته شهرداری اراک را از پیش رو بردارد و فینالیست شود امروز و فردا در ماهشهر میزبان نفت آبادان خواهد بود و روز پنجشنبه برای بازی سوم راهی آبادان می شود. تیم نفت آبادان هم هفنه گذشته تیم دانشگاه آزاد را شکست داد و به فینال رسید.


در دیدار رده بندی هم تیم دانشگاه آزاد امروز و فردا میزبان شهرداری اراک در تهران خواهد بود و روز پنج شنبه برای برگزاری بازی سوم راهی اراک می‌شود. شاگردان کوهیان در آستانه فینالیست شدن بودند اما در مسابقه آخر برابر نفت آبادان باختند و نتوانستند در دیدار نهایی حضور داشته باشند.


طبق برنامه‌ریزی فدراسیون مرحله نهایی لیگ برتر به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به برگزاری دیدارهای چهارم و پنجم این مسابقات پنجم و هشتم خرداد برگزار خواهد شد.


تمامی مسابقات امروز از ساعت 16 برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته