دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توضیحات سرپرست گروه «لیان» درباره ویدئوی انتخاباتی‌اش

محسن شریفیان: استقبال چندین میلیونی از «با هم می‌ریم، رای می‌دیم» غافلگیرکننده بود

سرپرست گروه لیان پس از استقبال چندین میلیونی از موزیک ویدئوی انتخاباتی این گروه تحت عنوان «با هم می‌ریم رای می‌دیم» در حمایت از دکتر حسن روحانی، گفت: «کلیپ جنوبی «حمایت از دکتر روحانی» در آخرین ساعت‌های روز چهارشنبه، 27 اردیبهشت ماه در فضای مجازی منتشر شد و موج خروشان جنوبی‌ترین موسیقی ایران با سرعت زیادی تا شمالی‌ترین نقطه این جغرافیای آسمانی رسید و شرجی نوای نی‌انبان، بداخلاقی‌ها و اضطراب‌های روزهای آخر را به شور و شادی گره زد.»
کد خبر : 181123

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی گروه لیان، محسن شریفیان؛ سرپرست لیان، پژوهشگر، نویسنده و موسیقیدان بوشهری در این رابطه گفت: «ساز من هیچ‌وقت آن‌طور که باید با شرایط آنها کوک نشد. خیلی وقت‌ها تنها ماندم. خیلی وقت‌ها نی انبان لیان باد نشد که نفس در سینه‌ام حبس بود. با این وجود بر آن شدم تا با تمام نواهایی که در این سال‌ها بغض شده، از دوستان موسیقی و فرهنگ دعوت کنم برای دوباره ایران و دوباره روحانی.»


او تاکید کرد: «هیچ‌گاه آدم سیاسی و وابسته به جناح خاصی نبوده‌ام و این کار را با تمام قلبم برای آینده کشورم انجام داده‌ام. شاید موسیقی مهجور بوشهر و بغضهای سال‌های ممنوع‌الکاری سازنده این اثر در زادگاهش، چنین اقبال عمومی از آن را در پی داشته است که آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.»


شریفیان خاطرنشان کرد: «این موسیقی بر اساس یکی از ملودی‌های قدیمی جنوبی ساخته شده است و استقبال از آن در روزهای حساس اردیبهشت امسال نشان داد که موسیقی همواره در کنار مردم و تحولات اجتماعی حضور داشته است.»


گفتنی است که محسن شریفیان قبل از انتخابات با انتشار ویدیویی حمایت خود را از رییس جمهور منتخبت اعلام کرده بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب