دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برنامه مربیان بزرگ فوتبال دنیا برای آینده چیست؟

در شرایطی که لیگ‌های معتبر اروپایی هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کنند، وضع نیمکت اکثر آنها از همین حالا برای فصل آینده مشخص است اما در این میان ابهام‌هایی نیز وجود دارد.
کد خبر : 181103

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از شهروند، با این‌که بایرن‌مونیخ از چند هفته قبل قهرمانی خود در بوندس‌لیگا را مثل سال‌های اخیر قطعی کرده بود، به دلیل حذف از لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جام حذفی آلمان، نتوانست انتظارات هواداران خود را برآورده کند. همین اتفاقات باعث شد تا کارلو آنچلوتی در اولین‌سال حضورش روی نیمکت بایرن‌مونیخ با وجود بالا بردن یک جام، زمزمه‌های برکناری‌اش شنیده شود. با این حال مدیران قهرمان آلمان از ادامه کار قطعی کارلتو در جمع باواریایی‌ها خبر داده‌اند.



جانشین انریکه کیست؟
بدون شک حتی اگر رئال امشب قهرمانی لالیگا را در شرایطی که بعید است‌ از دست بدهد، بازهم کارنامه زیدان در دومین‌سال حضورش در جمع کهکشانی‌ها با توجه به رساندن تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا قابل قبول است. همین اتفاقات باعث شده تا جایگاه زیدان در سانتیاگو برنابئو تثبیت شده باشد. از سوی دیگر رقیب سنتی رئال، هنوز نتوانسته بعد از انصراف انریکه از ادامه کار در نیوکمپ جانشین او را معرفی کند اما به‌زودی این انتخاب از میان گزینه‌های موجود همچون پوچتینو، رونالد کومان و خورخه سامپائولی رخ خواهد داد. اتلتیکومادرید دیگر مدعی فوتبال اسپانیاست که به احتمال فراوان با دیگو سیمئونه به کار خود ادامه می‌دهد.
ثبات در جزیره
برخلاف‌سال گذشته که در چنین مقطعی اکثر مدعیان لیگ برتر انگلیس سرمربی خود را تغییر دادند، به نظر می‌رسد امسال ثبات در جزیره برقرار باشد. چلسی با توجه به قهرمانی‌اش قطعا آنتونیو کونته را حفظ می‌کند. لیورپول با نتایج نسبتا قابل قبول در اندیشه ماندگار کردن یورگن کلوپ در آنفیلد است. منچسترسیتی با وجود ناکامی مطلق قصد دارد به پپ گواردیولا یک فصل دیگر فرصت بدهد. منچستریونایتد نیز سقف آرزوهایش در این فصل قهرمانی در لیگ اروپاست که می‌تواند با شکست آژاکس به آن دست پیدا کرده و با مورینیو به راهش ادامه دهد. آرسنال هم در ادامه روند ناکامی‌هایش بازهم با ونگر به نتیجه قابل قبولی نرسید تا شاید این فصل دیگر آخرین حضور این مربی فرانسوی در جمع توپچی‌ها بوده باشد.
معمای کالچو
با وجود ثبات در اکثر لیگ‌های معتبر اروپا، به نظر می‌رسد روی نیمکت تیم‌های حاضر در کالچو تغییرات گسترده‌ای رخ دهد. یوونتوس که با آلگری در آستانه کسب سه‌گانه قرار دارد، ممکن است بعد از این افتخار تاریخی به پایان راه با او برسد و به دنبال یک مربی با انگیزه بیشتر باشد. از سوی دیگر اینترمیلان بعد از یک فصل کابوس‌وار دیگر زودتر از پایان فصل پیولی را از کار برکنار کرد و حالا به دنبال جانشین اوست. رم هم یک فصل بدون جام دیگر را سپری کرد و آخرین امیدش در جام حذفی را هم از دست داد. اسپالتی پیش از این گفته بود در صورتی که جامی به دست نیاورد، در پایان فصل رفتنی است. آخرین معمای سری آ به نیمکت میلان برمی‌گردد که تکلیف ادامه حضور وینچنزو مونتلا در سن‌سیرو هنوز مشخص نیست.




انتهای پیام/

برچسب ها: انریکه فوتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته