دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1396 - 10:00

واکنش نجبا به انتخابات ریاست جمهوری ایران

شیخ اکرم کعبی به نمایندگی از مقاومت اسلامی عراق در پیامی انتخاب رئیس‌جمهوری منتخب کشورمان را تبریک گفت و مشارکت بالای ملت ایران را در دوازدهمین دوره انتخابات ستود.
کد خبر : 181071

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء (از گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه)، شیخ اکرم کعبی با تاکید بر حضور پرشور و مشارکت بالای مردم در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران تاکید کرد: «این ملت ثابت کرد که کشورها تنها به وسیله فرزندان و مردان آن آباد می‌شوند.»


در این پیام همچنین آمده است: «مشارکت بی نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری نشان‌دهنده آزادی است که امام خمینی (قدس سره) زمینه‌ساز آن شد.


متن کامل پیام به شرح ذیل است:


جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران


سلام علیکم و رحمة الله و برکاته


تبریک و تهنیت صمیمانه خویش و فرزندان مقاومت اسلامی در عراق را به جنابعالی که برای دومین بار به ریاست جمهوری ایران اسلامی برگزیده شده‌اید، تقدیم می‌دارم.


پایداری و توفیق شما در خدمت به اسلام و مسلمین، حرکت در مسیر بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و یاری مظلومان جهان را از خداوند مسألت دارم که بدون شک این‌ها، ویژگی مردان مؤمنی است که زمینه ساز حکومت قائم آل محمد(ص) خواهند بود.


همچنین مراتب احترام و قدردانی بی‌شمار خود را به ملت ایران ابراز می‌دارم. ملتی که ثابت کرد کشورها تنها به وسیله فرزندان و مردان آن آباد می‌شوند. مشارکت بی‌نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری نشان‌دهنده آزادی است که امام خمینی(قدس سره) زمینه‌ساز آن شد و اکنون فرزندان این سرزمین، پیروزی‌ها و فتوحات متوالی را برای این کشور به ارمغان می‌آورند و راه را برای منجی عالم بشریت؛ امام مهدی(عج) هموار می‌کنند.


این آزادی فراگیر در جمهوری اسلامی در حالی محقق شده که این کشور در جبهه‌های مختلفی به مبارزه پرداخته است و نقش مهمی در رویارویی با ظلم و یاری مظلومین در همه جای عالم دارد و دشمنان در کمین‌اند تا پیروزی‌ها و موفقیت‌های سیاسی ایران را در عرصه‌های مختلف ناکام بگذارند.


اما دعای آخر ما: خداوندا جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان جهان را نصرت فرما، اسلام را سربلند و باطل را خار و ذلیل گردان و پیروزی را قرین مومنین بنما که تو شنوا و دانایی.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته