دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی نقش روابط عمومی در پیشبرد حقوق شهروندی در چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران

بررسی نقش روابط عمومی در پیشبرد حقوق شهروندیدر چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که روز چهارشنبه سوم خرداد ماه سال جاری در کتابخانه ملی برگزار خواهد شد، نقش روابط عمومی در پیشبرد حقوق شهروندی بررسی می‌شود.
کد خبر : 181056

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط‌عمومی جشنواره،‌ هوشمند سفیدی رئیس جشنواره مذکور با اشاره به این موضوع گفت: از آنجا که دولت در اواخر سال گذشته، از منشور حقوق شهروندی رونمایی کرد، تبیین نقش روابط عمومی‌ها در پیشبرد آن و نیز بررسی نسبت روابط عمومی با حقوق شهروندی و بالعکس ضروری است.


وی افزود: روابط عمومی خود محصول دموکراسی است و حقوق شهروندی، آیینه تمام نمای مطالبات مردمی از یک سو و نظام سیاسی از سوی دیگر است که در قالب «تکالیف سیاسی» مردم مطرح می‌شود ، لذا روشن کردن این موضوع که روابط عمومی چه نقشی در تامین حقوق شهروندی دارد و تامین حقوق شهروندی چه کمکی می‌تواند به توسعه عملکرد روابط عمومی بکند، از اهداف این جشنواره خواهد بود.


در چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که چهارشنبه هفته جاری در کتابخانه ملی برگزار خواهد شد، از ستارگان روابط عمومی ایران در سال 1395 تجلیل شده و «روز روابط عمومی» گرامی داشته خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته