دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1396 - 09:51

بازگشت مربیان پرتغالی به ایران/ فولاد در آستانه جذب سرمربی سابق اسپورتینگ لیسبون

باشگاه فولاد خوزستان در نظر دارد در لیگ هفدهم مربی پرتغالی را بر روی نیمکت خود بنشاند.
کد خبر : 181051

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، فولاد خوزستان فصل موفقی را با نعیم سعداوی پشت‌سر نگذاشت و با 35 امتیاز در رده دهم ایستاد. به همین خاطر مدیران باشگاه فولاد تصمیم گرفتند تا با گزینه‌های دیگری وارد مذاکره شوند تا تیمی که سابقه دو بار قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد در هفدهمین دوره این رقابت‌ها به عنوان یک تیم مدعی با حریفان خود بازی کند.


در همین راستا قرمزپوشان خوزستانی باب مذاکره با عبدالله ویسی و یحیی گل‌محمدی را باز کردند تا یکی از این مربیان را که سابقه خوبی از خود به جا گذاشته‌اند به اهواز بیاورند اما ویسی و گل‌محمدی مورد توجه تراکتورسازی قرار گرفتند و ترجیح دادند اولویت‌شان تیم سرخ‌پوش تبریز باشد.


به همین خاطر اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان تصمیم گرفتند تا به‌دنبال جذب سرمربی خارجی باشند و به همین خاطر گزینه‌های موردنظر خود را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت با «پائولو سرجیو» به توافق رسیدند. قرار است این مربی امروز به اهواز برود تا مذاکرات نهایی خود را به مدیران فولاد خوزستان انجام دهد.


سرجیو که می‌تواند با حضورش در ایران بار دیگر پای مربیان پرتغالی را به لیگ برتر باز کند، موفق شده به عنوان سرمربی با تیم اسپورتینگ لیسبون از سد منچستریونایتد هم عبور کند در تیم‌های دیگر پرتغالی نظیر ویتوریا گیمارش، آکادمیکا و بیرامار هم حضور داشته و قرار است در صورت توافق نهایی با باشگاه فولاد خوزستان تیم‌های پایه این باشگاه را هم زیرنظر بگیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته