دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1396 - 09:22

تشکر وزیر ارتباطات از سازمان‌ها و اپراتورهای ارتباطی در برگزاری انتخابات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سازمان ها و اپراتورهای ارتباطی کشور به دلیل برقراری شبکه ارتباطی پایدار در ایام انتخابات،‌ تشکر کرد.
کد خبر : 181048

به گزارش گروه اقتصادی آنا از وزارت ارتباطات ، محمود واعظی در جلسه شورای فنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از مدیران و مسوولان سازمان های و شرکت های ارتباطی کشور، افزود : در جریان بازدید هایی که در روزهای گذشته از ستاد انتخابات کشور و مرکز فرماندهی و کنترل شبکه ارتباطی کشور در وزارت ارتباطات داشتم، خوشبختانه روند فرآیند ارتباطات کشوردرجریان انتخابات به خوبی انجام و هیچ اختلالی در ارتباطات گزارش نشد.


وی تصریح کرد: از شرکت ها، سازمان ها و اپراتورهای ارتباطی کشور همچون، شرکت مخابرات ایران، سازمان فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، همراه اول ، ایرانسل و رایتل که در فرآیند برقراری ارتباطات کشور در ایام برگزاری انتخابات نقش موثری داشتند ، تشکر می کنم.


واعظی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه ای که مردم ایران در 29 اردیبهشت ماه آفریدند اشاره کرد و گفت : این حماسه باعث عزت، اقتدار و انسجام و وحدت ملی شد و قطعا" مسوولیت دولت دوازدهم بیشتر می شود تا برای قدرشناسی از مردم ایران خدمت بیشتری انجام دهد و برای رفع مشکلات ، معیشت ، بیکاری و ایجاد رونق اقتصادی با اتکا و حمایت مردم، تلاش بیشتری کند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: قطعا" این حماسه بزرگ باعث می شود که در عرصه بین الملل توطئه های دشمن خنثی شود و اقتدار و جایگاه بین المللی ایران نیز، افزایش یابد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته