دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1396 - 20:55

پیام تبریک دبیر شورای عالی امنیت ملی به دکتر روحانی

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی، انتخاب مجدد حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران به وی تبریک گفت.
کد خبر : 181010

به گزارش خبرگزاری آنا، در بخشی از پیام علی شمخانی آمده است:


حضور گسترده و حماسی آحاد ملت شریف ایران در دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر قدرت نرم جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و پایه‌های اقتدار و امنیت این نظام الهی را بیش از پیش استحکام بخشید.


این پیام می‌افزاید: بی‌شک انتخاب مجدد جنابعالی که از دوستان و یاران و هم‌رزمان قدیمی مقام معظم رهبری در سال‌های سخت مبارزات ضداستبدادی و حماسه جاوید دفاع مقدس هستید، نماد اعتماد مجدد آحاد مردم به ارزش‌های انقلابی و توانمندی‌های مدیریتی جنابعالی برای هدایت دستگاه عظیم اجرایی کشور به سوی اهداف عالی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.


در این پیام آمده است:


برگزاری باشکوه، امن و منظم این انتخابات در شرایط بسیار حساس منطقه صرف نظر از ارزشهای سیاسی آن، جلوه روشنی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های امنیتی و انتظامی کشور و تجربه ، درایت وتلاش شبانه روزی وغیر آشکار مجموعه مدیران و کارکنان دستگاه‌های ذیربط در کشور بوده و سندی افتخار آمیز در مسیر اعتلای ایران اسلامی و افزایش امنیت در کشور است.


اینجانب با سپاس از ملت شریف و قدر شناسمان در داخل و خارج از کشور و مجموعه نامزدهای محترم و ستادهای آنان که با تلاشی مسولانه زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، رقابتی و امن را فراهم نمودند اعتماد مجدد مردم به جنابعالی و ارتقاء حمایت ملت از جنابعالی را که سرمایه‌ای ارزشمند و مایه دلگرمی و افزایش‌دهنده انگیزه در خدمت‌رسانی است را به سهم خود تبریک عرض نموده و تداوم توفیقات شما برادر ارجمند را از درگاه ایزد متعال ارزومندم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته