دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1394 - 15:14

آغاز کار نخستین همایش بین‌المللی روان‌شناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

مراسم افتتاحیه نخستین همایش بین المللی روان‌شناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.
کد خبر : 18101

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این همایش بین المللی با شرکت دانشجویان و اساتید برجسته داخلی و خارجی علم روان‌شناسی و مشاوره، متن پیام دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را قرائت کرد.


دکتر حجت اله جاویدی دبیر این همایش نیز گزارش مختصری از فرآیند داوری مقالات را به سمع حاضران رساند.


سپس حجت الاسلام موسوی‌نژاد رئیس حوزه علمیه مرودشت و ارسنجان در سخنانی به نقش معنویت در زندگی روانی افراد از دیدگاه آیات و روایات پرداخت.


متن پیام دکتر عباسعلی اللهیاری رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره هم از سوی دکتر ژاله رفاهی رئیس شورای نظام روان‌شناسی و مشاوره استان فارس قرائت شد.


همچنین پروفسور امیرهوشنگ مهریار با بیان سخنانی، نظری بر سیر روا‌شناسی در ایران افکند.


همایش بین المللی روان‌شناسی و مشاوره (چالش و فرآیند‌ها) در ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ با همکاری سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور تنی چند از اساتید و صاحبنظران روان‌شناسی و مشاوره داخل و خارج از جمله پرفسور تورنگیت از دانشگاه کارلتو اوتاوا، پروفسور وکلر از دانشگاه کیل آلمان، پروفسور تشکری از دانشگاه تگزاس آمریکا، پروفسور حسن حق‌شناس از دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.


در این همایش تعدادی از مقالات روان‌شناسی و مشاوره ارائه شده به همایش بصورت شفاهی و تعدادی نیز به صورت پوستر ارائه شده علاوه بر آن در حاشیه همایش ۶ کارگاه آموزشی از سوی اساتید ملی و بین المللی برای استفاده اساتید و کارکنان و دانشجویان روان‌شناسی و مشاوره برگزار می‌شود.


این مراسم اکنون در روز دوم با سخنرانی پروفسور کرافت از آلمان و ارائه مقالات علمی در سالن همایش‌های ملاصدرا و کارگاه آموزشی نیز در سالن علامه طباطبایی این واحد دانشگاهی درحال برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته