دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1396 - 17:25
در گفت و گو با آنا؛

رئیس فدراسیون قایقرانی : ذهنیت جیوگانیک را مخدوش کرده بودند/ او باید در مورد حضور شادی تصمیم بگیرد

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: متاسفانه در اختلاف جیونگا و فرزام برخی نقطه نظرات خودشان را به جیونگا انتقال می دادند و ذهنیت او را مخدوش کردند.
کد خبر : 180975

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، جیوگانیک مربی روئینگ قایقرانی ایران برای ارتقای سطح قایقرانی به ایران آمد تا شرایط روئینگ در بخش مردان را بهبود ببخشد اما از همان ابتدای کار با حاشیه های زیادی روبه رو شد او با فرزام سرمربی تیم روینگ بانوان دچار حاشیه شد و وقتی اختلاف این دو به درازا کشید فدراسیون هم برای جیونگا شرط و شروط گذاشت که باید با از مربیان ایرانی استفاده کند و نباید آنها را خذف کندهر چند که هفته گذشته جیونگا این شرط را نپذیرفته بود اما در نهایت در جلسه ای که امروز در فدراسیون قایقرانی برگزار شد وی این شرط را قبول کرد .


غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار آنا در تایید این خبر گفت:« امروز جلسه ای با جیونگانیک داشتیم و قراربر این شد که برای ارتقای سطح مربیان روئینگ او با مربیان ایرانی کار کند و به این اختلافات پایان بدهد.البته خودش هم تا حدودی این موضوع را پذیرقت و با پیگیری های صادقی رئیس کمیته روئینگ بالاخره قبول کرد با مربیان ایرانی کار کند.»


وی در مورد تیم رویئنگ بانوان و حضور افشین فرزام در کنار جیونگانیک اظهار کرد: «‌در مورد این موضوع هم بحث شد و به نظرم تا حدودی نظرش برای همکاری مساعد شد. متاسفانه در این اختلاف برخی نقطه نظرات خودشان را به جیونگا انتقال می دادند و ذهنیت او را مخدوش کردند. اما خوشبختانه با اتحاد و همدلی در فدراسیون این موضوعات برطرف شد به طوری که ویزای جیونگا به پایان رسیده بود و قبل از این جلسه به دنبال این بود که از ایران برود اما با صحبت های که با هم داشتیم درخواست کرد ویزایش را تمدید کنیم. امیدوارم در روزهای آتی همه مسائل حل و فصل شود و او به کارش ادامه بدهد.»


امینی همچنین در مورد حضور محسن شادی در کنار جیونکانیگ گفت:«قایقرانی برای محسن شادی است و او هر زمانی که بخواهد می تواند برگردد اما در مورد اینکه در کنارجیوگانیک کار مربیگری را آغاز کند یا خیر بحثی است که مربی تیم باید در موردش تصمیم بگیرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته