دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1396 - 16:35

راهیابی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

جمعی از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا راه یافتند.
کد خبر : 180851

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا در پنجمین دوره انتخابات شهر روستا به شورای شهر نکا راه یافت.


مسئول دفتر و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا گفت: دکتر علی داد عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا با انتخاب مردم فرهنگ دوست و ولایتدار مدار شهرستان نکا با کسب 5919 رای رتبه چهارم مدیریت شهری را از آن خود کرد.


بالویی اضافه کرد: این دوره از انتخابات 39 نفر در انتخابات شورای شهر با هم به رقابت پرداختند.



امین ماندگار، از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم توانست به عنوان یکی از منتخبان مردم شهر اهرم در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها معرفی شود.


وی متولد سال 1366 و نزدیک به 5 سال است که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم مشغول به فعالیت است.


از جمله سوابق اجرایی این منتخب شورای اسلامی شهر اهرم می‌توان مدیرمسئولی پایگاه خبری پژواک تنگستان، دبیر کمیته مشورتی– اجرایی شورای فرهنگ عمومی تنگستان، رئیس گروه مشاورین جوان فرمانداری تنگستان، رئیس مجمع شهرداران محلات اهرم نام برد.


ماندگار در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهرم توانست با کسب 1970 رای، جایگاه سوم را در بین 28 نفر نامزد شرکت کننده در این انتخابات احراز کند.


دو تن از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شدند.


مهدی امینی و رقیه رضایی در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر، به ترتیب با 3732 رأی نفر هفتم و 1056 رأی نفر اول به عضویت شورای اسلامی شهر میانه و آچاچی درآمدند.


تشکیل شوراها به عنوان یکی از برنامه های اصلی انقلاب اسلامی در دوران مبارزه از سوی امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب مطرح و این موضوع به یکی از خواست های مردم در طول دوران مبارزه تبدیل شد.


شروع به کار شوراهای اسلامی از 9 اردیبهشت سال 1378 و همزمان با پیام تاریخی حضرت امام درباره شوراها و با صدور پیام ویژه ای از سوی مقام معظم رهبری آغاز شد.


مهدی امینی و رقیه رضایی دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری هستند.


مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، برای این دو عزیز با آرزوی موفقیت و سربلندی، امیدوار است منشأ خیر برکت، با همدلی و همفکری، شاهد پیشرفت، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر میانه و آچاچی باشند.


در پنجمین دوره برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در دهلران مدرس حق التدریس و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران با رای مردم عضو شورای شهر دهلران شد.


مهندس بهزاد رحمی مدرس حق التدریس و مدیررگروه رشته برق و علی اصغر اسماعیلی از فارغ التحصیلان رشته مهندسی عمران و بازیگر سینما و تئاتر و عضو انجمن کوچولوهای ایران توانسنتد با اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم در شورای شهر دهلران انتخاب شوند.




محمد عسکری بدوئی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان عضو شورای اسلامی شهر سیرجان شد.


محمد عسکری بدوئی دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران و دانشجوی دکتری عمران است و در دوره چهارم شورای اسلامی هم عضو شورای اسلامی شهر سیرجان بود.




دکتر احمد ملکی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مراغه به عنوان نفر دوم انتخاب شد.


در حالی که 3 نفر از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در انتخابات شورای اسلامی و یک نفر به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی این شهرستان شرکت کرده بودند، احمد ملکی عضو هیات علمی واحد مراغه و مدیر گروه رشته های عمران این واحد دانشگاهی توانست با جلب آرای بیشتر به عنوان نفر دوم منتخب شورای اسلامی شهرستان مراغه برگزیده شود.


ملکی دارای مدرک دکتری عمران از دانشگاه کینگستون انگلستان و مدیر گروه رشته های عمران و مدیر مسئول نشریه تخصصی عمران واحد مراغه است.


وی در انتخابات نظام مهندسی شهرستان مراغه توانسته بود بعنوان هیات اجرایی و سپس بعنوان رئیس نظام مهندسی شهرستان مراغه برگزیده شود.


این منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پس از اعلام نتایج انتخابات با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با اساتید کارکنان و هیات رئیسه دانشگاه دیدار و به همکاران خود ادای احترام و موفقیت و پیروزی خود را مدیون اول خدا سپس حمایت و همراهی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.


در این دیدار دکتر محمدرضا ولیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه نیز با تبریک این موفقیت ابراز امیدواری کرد با حضور افراد متخصص و دانشگاهی در مجموعه شورای اسلامی شهر شاهد توسعه همه جانبه شهرستان و ارتقای روابط فی مابین مسئولان شهر بویژه شهرداری با دانشگاه باشیم.


دکتر علی ناصری عضو هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد با کسب 64835 رأی به عنوان نهمین نفر منتخب مردم شیراز به شورای اسلامی این شهر راه یافت.


دراین دوره از انتخابات یک میلیون و 218 هزارو 740 نفر درشیراز واجد شرایط رأی بودند و 554 کاندیدا برای 13 کرسی شورای شهر با یکدیگر رقابت کردند.


دکتر علیرضا انوری رئیس واحد فیروزآباد هم در پیامی این پیروزی را به وی تبریک گفت.


در این پیام آمده است :«بی تردید خدمتگزاری به مردم فرصت مغتنمی است که امیدواریم با نگاه مدبرانه هم مشمول لطف حق تعالی و هم اسباب رضایت آحاد مردم شریف را فراهم سازید که آنچه باعث سرافرازی وسربلندی است خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.»


مهندس عبدالله سیف زاده مدرس حق التدریس رشته مکانیک واحد آذرشهر و عضو نظام مهندسی آذرشهر و مهندس سعید دیوخار مدرس حق التدریس رشته حسابداری و عضو چهارمین دوره شورای شهر تیمورلو، در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سال 96 با کسب اکثریت آراء مردم شهیدپرور و ولایی موفق شدند به ترتیب عضو شورای اسلامی شهر آذرشهر و تیمورلو شوند.




مصطفی دلیریان دانش آموخته رشته تربیت بدنی واحد بجنورد با جلب آرای مردمی به عنوان یکی از اعضای منتخب شورای اسلامی شهر بجنورد انتخاب شد.


دلیریان در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب مدال طلای گراند اسلم تایوان و طلای بازیهای هنرهای رزمی در کره جنوبی شده بود که کسب این دو مدال باعث شد وی برای دومین بار به عنوان بهترین کوراش کار جهان انتخاب شود.


مصطفی دلیریان دانش آموخته واحد بجنورد کسب عنوان ستاره مسابقات بین‌المللی کوراش سال 2016، مقام اول اولین دوره رقابت‌های کوراش مسابقات جهانی هنرهای رزمی سال 2016، نفر اول مسابقات جودو بزرگسالان جهان در سال 2009 اوکراین، نفر اول مسابقات بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 2009، مقام سومی رقابت‌های جودو جوانان آسیایی در سال 2002 در سوریه، مدال طلا مسابقات کوراش آسیایی 2006 افغانستان، مدال طلای مسابقات کوراش آسیایی 2009 در ویتنام،کسب مدال نقره مسابقات جودو سوپر A جهانی در رده سنی جوانان در کشور لهستان در سال2003، کسب مدال نقره مسابقات کوراش جهان در سال 2004 ازبکستان، قهرمان دو دوره متوالی جودو بین المللی در تهران در سالهای 82 و 84، نفر سوم مسابقات المپیک دانشجویان جهان در سال 2007 تایلند، نفر اول مسابقات کوراش بین المللی جام امیر تیمور ازبکستان در سال 2007 و .... را در رزومه ورزشی خود در عرصه های بین المللی و جهانی ثبت کرده است.


وی در سه سال متوالی به عنوان جوان برتر خراسان شمالی معرفی شد.



نرگس ثروتی گرگری کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر به پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان هادیشهر راه یافت.


با تشکر از حضور چشمگیر و گسترده مردم عزیز و ولایتمدار شهر هادیشهر در انتخابات 29 اردیبهشت، بدینوسیله انتخاب بحق و شایسته شما بعنوان عضو شورای شهر هادیشهر که نشان از درایت و توانمندیتان و گامی مثبت در راستای ایجاد وحدت و همدلی و پیشرفت شهر است تبریک عرض می کنیم.


امید داریم با توکل بر خداوند و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راه پیشرفت و آبادنی شهر عزیزمان بیش از پیش تلاش کرده و در راه خدمت رسانی به مردم که حقیقتا «ولی نعمتان انقلابند» از هیچ کوششی دریغ نکرده و موفقیت روز افزونتان را در عرصه خدمت به مردم از خداوند منان مسئلت داریم.


کارمند و مدرس گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برای دورمین دوره پیاپی با رأی مردم شریف بندرماهشهر به پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا راه یافت.


کامران رئیس‌قنواتی از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با کسب 7004 رأی توانست به عنوان یکی از منتخبان مردم شهر بندرماهشهر در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب شود.


وی متولد سال 1350، کارشناس ارشد اقلیم شناسی در برنامه‌ریزی محیطی، عضو هیات اجرایی جمعیت هلال‌احمر شهرستان بندرماهشهر، استاد گروه معماری و سابقه 5 سال مدیریت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد را در کارنامه کاری خود دارد که نزدیک به 9 سال است که در این واحد دانشگاهی مشغول به فعالیت است.


رئیس‌قنواتی که سابقه عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا را دارد در پنجمین دوره این انتخابات توانست با کسب 7004 رأی، جایگاه سوم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر بندرماهشهر را در بین 99 نفر نامزد شرکت کننده در این انتخابات احراز کند.


مسئول روابط عمومی واحد بندرگز گفت: «مهندس فاضل جهانشاهی و سعید ریاحی در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهربندرگز، به ترتیب با 2263 رأی نفر سوم و 2657 رأی نفر دوم به عضویت شورای اسلامی بندرگز درآمدند.»


عبدالله سرگلزایی تصریح کرد «فاضل جهانشاهی مدیر دفتر حراست و کارمند رسمی واحد بندرگز دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و سعید ریاحی دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی واحد است که توانستند رای اعتماد مردم شریف بندرگز را کسب کنند.»


مسئول روابط عمومی واحد بندرگز افزود: «فاضل جهانشاهی عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر بندرگز و نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بندرگز را برعهده داشت.»


با برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان و تأیید آن از سوی شورای نگهبان، کارمند واحد سنندج و عضو هیات علمی واحد مریوان به عنوان عضو شورای اسلامی شهر سنندج انتخاب شدند.


در میان 9 برگزیده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر سنندج سید غریب سجادی کارمند واحد سنندج با کسب 8811 رای موفق شد به عنوان نفر دوم راهی شورای این شهر شود.


همچنین ارسطو گویلی کیلانه عضو هیات علمی واحد مریوان نیز با کسب 8728 رای به عنوان نفر سوم راهی شورای اسلامی شهر سنندج شد.


سید غریب سجادی در دوره چهارم نیز عضو شورای اسلامی شهر سنندج بود.


شمار زیادی از اعضای شورای اسلامی شهرهای مختلف استان کردستان به عنوان مدرس حق التدریس سابقه همکاری با واحدهای این دانشگاه در سطح استان را دارند.


عضو هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به عضویت شورای اسلامی شهر اشکذر در آمد.


پس از برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، سیدعلی اکبر رضوانی اشکذری، عضو هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با کسب بالاترین رأی، به عنوان عضو شورای اسلامی شهر اشکذر انتخاب شد.


در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اشکذر 17 نفر کاندیدا شدند که پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرا، سیدعلی اکبر رضوانی اشکذری با کسب 2884 بیشترین آرا را کسب و به عنوان نفر اول انتخاب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب