دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1396 - 11:14

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از واحد آباده

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور در واحد آباده از دانشکده پرستاری و وسایل و تجهیزات مربوط به این رشته و ساختمان‌ها و محوطه دانشگاه بازدید و از امکانات موجود ابراز رضایت کرد.
کد خبر : 180808

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمزه سارویی در جواب این سوال که با توجه به پتانسیل‌های موجود، واحد آباده را چگونه ارزیابی می‌کنید و چه توصیه ای برای آینده روشن آن دارید، عنوان کرد: «مدیریت دکتر محمد رستم پور سرپرست واحد آباده مدبرانه و قابل قبول بوده است و شاهد تغییرات چشم‌گیری نسبت به قبل هستیم.»


وی رشد تحصیلات تکمیلی، درآمدهای غیر دانشجویی، مباحث پژوهشی، فرهنگی و سیاست جذب نخبگان را برای اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی راهگشا دانست و چشم انداز مثبت و قابل قبولی را برای دانشگاه متصور شد.


سارویی با توجه به حضور دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس و هیات امنا و دکتر نوریان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، آینده دانشگاه آزاد اسلامی را روشن دانست.


سارویی به همراه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در فرمانداری هم حضور یافته و افزون بر بحث و گفت‌وگو درباره مسائل دانشگاه با اهدای لوح به فرماندار از حمایت هایوی نسبت به واحد آباده تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته