دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1396 - 10:54
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درگفت‌وگو با آنا؛

بدون تماشاگر هم لخویا را شکست می‌دهیم/ نمی‌دانم با چه اصولی با منشا توافق شده/ ما پرسپولیسی‌ها پشت استقلال هستیم

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به‌رغم اینکه محرومیت هواداران کار را برای ما سخت کرده اما آمادگی روحی بازیکنان پرسپولیس بیشتر شده و آنها برای آنکه مقابل لخویا برنده شوند، در بهترین شرایط قرار دارند.
کد خبر : 180794

جعفر کاشانی در خصوص دیدار حساس پرسپولیس با لخویا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ما به خاطر فشاری که برای قهرمانی در لیگ برتر متحمل شدیم، شروع خوبی در مرحله گروهی نداشتیم اما در نهایت با یک پیروزی با ارزش به مرحله حذفی راه پیدا کردیم. متاسفانه اتفاقات آن‌طور که دل‌مان می‌خواست جلو نرفت و تماشاگرانی که می‌توانستند از ما حمایت کنند را از دست دادیم.»


او یادآور شد: «تیم پرسپولیس نمایش دلپذیری در این فصل داشت و بازیکنان تیم مرا به یاد جوانی‌مان می‌اندازند. آن زمانی که با فشار تیم‌های خارجی انگیزه‌مان مضاعف می‌شد و برای رسیدن به هدف‌مان منسجم‌تر می‌شدیم. حالا هم به‌رغم اینکه محرومیت هواداران کار را برای ما سخت کرده اما آمادگی روحی بازیکنان پرسپولیس بیشتر شده و آنها برای آنکه مقابل لخویا برنده شوند، در بهترین شرایط قرار دارند. ما همواره در مواقع بحرانی تعامل و همبستگی‌مان بیشتر می‌شود و این بار هم برابر لخویا خواهیم دید که بازیکنان غیرتمند پرسپولیس چگونه از پرستیژ و حیثیت فوتبال ایران دفاع خواهند کرد.»


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تیم لخویا بیان کرد: «می‌دانیم که کشورهای عربی سرمایه‌گذاری مناسبی در فوتبال انجام داده‌اند و تلاش کرده‌اند تا در آسیا برای خود نامی دست‌وپا کنند. آنها حریف آسانی برای پرسپولیس نیستند و باید مقابل‌شان با برنامه و حساب شده بازی کنیم. بچه‌ها درک کردند که به عنوان نماینده ایران به مصاف لخویا می‌روند و باید به نحوی بازی کنند که بار دیگر ثابت شود فوتبال ایران برتر از قطر است.»


وی درباره اینکه به خاطر بازی استقلال با العین امارات تیم‌های پرسپولیس و لخویا فرصت آخرین تمرین پیش از بازی را در ورزشگاه آزادی از دست داده‌اند، بیان کرد: «طبق قرار، باشگاه پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی را معرفی کرده تا در آنجا دو تیم تمرینات خود را برگزار کنند اما ممکن است حریف نپذیرد و در آن صورت فدراسیون فوتبال ورزشگاه مناسبی را برای آخرین تمرین حریف قطری معرفی خواهد کرد.»


کاشانی تاکید کرد: «برای تیم پرسپولیس چنین مسائلی اصلا اهمیت ندارد و به نوعی حاشیه است. ما با اتکا به عملکردمان و اتحادی که در جریان مسابقه خواهیم داشت تنها به فکر شکست لخویا هستیم و نلاش می‌کنیم تا در این بازی مهم برنده شویم.»


وی در مورد اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی پرسپولیس و لخویا چیست، عنوان کرد: «من دلم می‌خواهد با بهترین نتیجه ممکن نماینده قطر را شکست دهیم تا در بازی برگشت نگرانی از بابت حذف از مسابقات نداشته باشیم. البته انتظارم از تیم بزرگ پرسپولیس این است که بازی زیبایی را ارائه دهد تا در صورت رسیدن به بردی پر گل صلابت و اقتدار نماینده فوتبال ایران به دیگر تیم‌های آسیایی ثابت شود.»


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که پرسپولیسی‌ها در دیدار استقلال با العین از نماینده کشورمان حمایت خواهند کرد یا نه، تصریح کرد: «حتما؛ حتما. چرا که نه. هر تیم ایرانی که در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد با پرچم ایران شرکت می‌کند و همه مردم ایران یکدل و یک زبان باید او را حمایت کنند. ما پرسپولیسی‌ها پشت تیم استقلال هستیم و امیدواریم که برنده شود. انتظار هم داریم که پرسپولیس هم از سوی همه مردم ایران همچون گذشته حمایت شود هر چند در این بازی محروم هستیم اما با حذف لخویا در مراحل بعدی شاهد حمایت هواداران خواهیم بود.»


کاشانی درباره جذب گادوین منشا با توجه به بدهی‌های خارجی پرسپولیس و مخالفت فدراسیون فوتبال با ثبت این قرارداد بیان کرد: «من نمی‌دانم که باشگاه طبق چه اصولی با منشا به توافق رسیده‌ است چون در حوزه کاری‌ام نیست اما می‌دانم که باشگاه پرسپولیس هر اقدامی که انجام می‌دهد در چارچوب قوانین و مقررات و با حساب و کتاب است و محال است کاری انجام دهد که مخالف خواسته فدراسیون فوتبال باشد.»


وی درباره مطالبات مالی بازیکنان پرسپولیس نیز تصریح کرد: «الان همه تمرکز بازیکنان به موفقیت در جام باشگاه‌های آسیاست. مسائل مالی هم در زمان لازم حل می‌شود و بازیکنان به باشگاه اعتماد لازم را دارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب