دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دوم خرداد، دیدار و مذاکره فعالان اقتصادی ایرانی و اسلواکی

هیات تجاری کشور اسلواکی به منظور دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی و بررسی زمینه‌های همکاری دوم خرداد ماه به تهران می‌آیند.
کد خبر : 18076

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، پس از آنکه هیاتی از بازرگانان ایرانی در تیر ماه سال 1393 راهی «براتیسلاوا» پایتخت کشور اسلواکی شدند، قرار است هیاتی از تجار این کشور نیز به دعوت اتاق تهران به ایران سفر کنند.


بر اساس برنامه تعیین شده هیات تجاری براتیسلاوا ساعت 10 صبح روز دوشنبه چهارم خرداد ماه سال جاری در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران برای دیدار با همتایان ایرانی خود حضور خواهد یافت.


این دومین هیات تجاری از اسلواکی است که دست کم در10 سال اخیر به ایران سفر کرده است. در سال 1387 نیز هیاتی از بازرگانان و فعالان اقتصادی اسلواکی به اتاق تهران آمدند تا زمینه‌های توسعه روابط تجاری دو کشور را مورد بررسی قرار دهند. سال گذشته نیز هیاتی 36 نفره از فعالان اقتصادی ایرانی به دعوت رییس اتاق بازرگانی براتیسلاوا، به اسلواکی سفر کردند.


اکنون و کمتر از یک سال پس از آخرین دیدار فعالان اقتصادی دو کشور با یکدیگر، قرار است هیاتی با زمینه‌های کاری صنایع تولید و طراحی شیشه و کریستال، تجهیزات و ماشین‌آلات، صنایع پلاستیک، حفاری و خاکبرداری، سیستم‌های انتقال در صنایع کاغذ و چاپ، صنایع بصری و لیزری، وسایل اندازه‌گیری و ابزار دقیق، صنایع معدنی، برق و انرژی و نیروگاه‌های برق-آبی، صنایع و تجهیزات دفاعی، مواد و محصولات نسوز، دارویی و شیمیایی، لوازم دفتری، صنایع گاز، تجارت محصولات کشاورزی، خدمات مشاوره‌ای و تجاری به ایران سفر کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته