دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1396 - 08:34
در گفت‌وگو با آنا؛

رضا مهاجری: پدیده با قدرت وارد لیگ برتر می‌شود/ نام بازیکنانی‌ که می‌خواهم را نمی‌گویم

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: پدیده باید تقویت شود و مهره‌هایی به تیم اضافه شوند که بتوانند از همان ابتدای لیگ برای ایستادن در نیمه بالای جدول بجنگند.
کد خبر : 180753

رضا مهاجری در خصوص اینکه چه شد که با مدیران تیم پدیده به توافق رسید تا در لیگ هفدهم هم روی نیمکت این تیم بنشیند به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «در جلساتی که با مدیران باشگاه داشتم به این نتیجه رسیدم که اعضای هیات مدیره باشگاه پدیده کاملا برنامه‌محور عمل می‌کنند و هدف دارند. نیاز اصلی ما بحث سخت‌افزاری باشگاه برای تمرینات و آماده‌سازی تیم بود که دیدم از هر لحاظ شرایط‌مان مساعد است و می‌توان به آینده این باشگاه امیدوار بود.»


وی ادامه داد: «بحث مهم دیگری که ما داشتیم این بود که بتوانیم تیمی قدرتمند را از لحاظ فنی روانه مسابقات کنیم. حس کردم بستر لازم برای بستن تیمی قوی‌تر از فصل گذشته وجود دارد و به همین دلیل می‌توان پدیده را آماده‌تر از فصل‌های قبلی در هفدهمین دوره لیگ برتر دید. خوب نیاز هواداران پدیده هم این است که تیم‌شان در رده‌های بالای جدول حضور داشته باشد و ما هم برای تامین خواسته آنها شرایط را مهیا دیدیم.»


سرمربی تیم پدیده مشهد با اشاره به نتایج فصل گذشته تیمش اظهار داشت: «ما فصل گذشته شروع مناسبی نداشتیم و شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که در پایان نیم‌فصل اول و حتی در اوایل نیم‌فصل دوم جزو تیم‌هایی بودیم که احتمال سقوط‌مان وجود داشت. با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم نگاه آنها را به لیگ تغییر دادیم و بچه‌ها متوجه اشتباهات خود شدند. سپس پنج پیروزی متوالی به‌دست آوردیم که سه بازی آن خارج از خانه بود. این پیروزی‌ها این امید را به بازیکنان تیم داد که حتی برای رسیدن به رده‌های چهارم و پنجم جدول نیز امیدوار باشند اما در دیدار با تراکتورسازی به رغم برتری بازنده شدیم و بعد از آن چون نگرانی سقوط نداشتیم برابر پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن شکست خوردیم تا کمی موفقیت‌های‌مان بی‌اثر شود.»


او افزود: «این فصل نمی‌خواهیم اسیر اتفاقاتی که فصل پیش باعث شکست‌های‌مان شد، شویم و به همین خاطر با شناسایی نقاط ضعف و ترمیم آن نقاط می خواهیم به‌دنبال موفقیت‌های بیشتری باشیم. پدیده استحقاق ایستادن در رده‌های بالای جدول را دارد به شرطی که اجازه ندهیم اتفاقاتی که موجب از دست دادن امتیازات‌مان در فصل گذشته شد، تکرار شود.»


مهاجری تاکید کرد: «یکی از ایراداتی که تیم پدیده در فصل گذشته داشت و ما به‌طور قطع آن را در این فصل برطرف می‌کنیم این است که بازیکنان تیم نباید از لحاظ انگیزشی ضعیف‌‌تر از حریفان عمل کنند. مسلما تیم‌ها زمانی که به‌هم می‌رسند برای پیروزی تلاش می‌کنند و هیچ تیمی برای باختن بازی نمی‌کند. ما نیاز داریم که به گونه‌ای بازی کنیم که برنده از زمین خارج شویم و با همه وجود تلاش می‌کنیم اما فرصت‌ها با بداقبالی هدر می‌رود. این یک اتفاق طبیعی در فوتبال است اما اینکه بازیکنان روحیه لازم برای شکست حریفان را نداشته باشند، موضوعی جداگانه است. باید تا آخرین نفس برای موفقیت بجنگیم و این مسئله‌ای است که در پدیده لیگ هفدهم دیده خواهد شد.»


سرمربی تیم پدیده درباره مشکلات مالی که فصل گذشته در مقاطعی به تیم پدیده فشار آورد، بیان داشت: «یکی از دلایلی که ما در برخی بازی‌ها به مشکل خوردیم نگرانی از عدم دریافت مطالبات مالی بود که به بازیکنان تیم فشار آورد. خوشبختانه با پیشرفت شرکت توسعه پدیده در این فصل مشکل مالی نخواهیم داشت و ظرف روزهای آینده با یکایک بازیکنان تیم تسویه حساب می‌شود و البته قرار است برای جذب مهره‌های جدید هم بودجه لازم به ما داده شود تا با تیمی قدرتمند‌تر از فصل پیش وارد مسابقات شویم.»


او در مورد جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: «ما براساس نیازمان بازیکن می‌گیریم و از بازیکن خاصی اسم نمی‌بریم. پدیده باید تقویت شود و مهره‌های به تیم اضافه شوند که بتوانند از همان ابتدا برای ایستادن در نیمه بالای جدول بجنگند. البته تا زمانی که تیم بسته نشده نمی‌توان اعلام کرد که هدف ما ایستادن در چه جایگاهی است اما یقین دارم که از فصل پیش بهتر خواهیم شد.»


مهاجری در خصوص اینکه تغییری در کادرفنی تیمش ایجاد خواهد کرد یا نه، عنوان کرد: «به طور حتم برای آنکه در طول فصل بتوانیم نیمکت قوی داشته باشیم و به خوبی تیم را در داخل و خارج زمین کنترل کنیم نیاز به دستیارانی داریم که بتوانند به تیم کمک کنند. برای همین کادرفنی تیم را تقویت می‌کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب