دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1396 - 08:00

عبداللهی: غیبت ابراهیمی جبران می‌شود/ فدراسیون مشکل پرسپولیس و لخویا را حل می‌کند/ عجله‌ای برای تمدید قرارداد بازیکنان نداریم

سرپرست تیم استقلال گفت: با توجه به اهمیت بازی با العین، باشگاه با همکاری کادرفنی تصمیم گرفت مذاکره با یکایک بازیکنان تیم را بعد از دیدارهایی که با العین داریم، انجام دهند.
کد خبر : 180698

نصرالله عبداللهی در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال پیش از دیدار با تیم العین امارات به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بچه‌‌ها به صورت منظم تمرینات را پیگیری می‌کنند تا آماده دیدار حساس و مهم‌شان با العین شوند. چند بازیکن تیم مصدوم بودند که به تمرینات بازگشتند هر چند در میان آنها امید ابراهیمی به طور قطع بازی رفت را از دست داده و به همراه علی قربانی و امید نورافکن که همراه تیم ملی جوانان است، غایبین استقلال برابر العین هستند.»


او در مورد اینکه استقلال می‌تواند در غیاب ابراهیمی مقابل العین به نتیجه دلخواه خود برسد یا نه، بیان کرد: «ما از بازیکنان جوان و جویای نامی بهره می‌بریم که با جان و دل در خدمت تیم هستند. فرشید باقری گزینه مناسبی می‌تواند برای جانشینی ابراهیمی باشد اگر چه تصمیم نهایی را سرمربی تیم می‌گیرد. ان‌شا‌‌ءالله که بازی خوبی را انجام داده و العین را شکست می‌دهیم.»


سرپرست تیم استقلال رمز پیروزی تیمش برابر العین را جنگندگی بازیکنان این تیم دانست و اظهار داشت: «کادرفنی تیم به خوبی بازی‌های نماینده امارات را آنالیز کرده و روی نقاط ضعف و قوت این تیم به خوبی کار کرده است. بازیکنان باید دوندگی و جنگندگی زیادی از خود نشان دهند تا برابر العین برنده شوند. از همه مهم‌تر برای ما تماشاچیان‌مان هستند که با حضور خود در استادیوم باعث دلگرمی بازیکنان تیم شوند. بچه‌ها با دیدن هواداران انگیزه مضاعفی خواهند گرفت.»


او در واکنش به حضور عمر عبدالرحمن در ترکیب العین و بازی‌سازی‌های این هافبک خلاق عنوان کرد: «همان‌طور که گفتم کادرفنی به طور کامل حریف را آنالیز کرده و می‌داند نقاط قوت نماینده اماراتی کجاست. مربیان استقلال به خوبی تلاش کرده‌اند تا در این بازی تیم غافلگیر نشود و به خاطر یک کوتاهی نتیجه برنگردد. ما قدرت هجومی خوبی داریم و می‌توانیم از سد العین بگذریم. بازیکنان موثر این تیم هم به خوبی مهار خواهند شد تا کمکی به تیم‌شان نکنند.»


عبداللهی در واکنش به بحث تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و جذب مهره‌های جدید بیان کرد: « عجله‌ای برای تمدید قرارداد بازیکنان نداریم. با توجه به اهمیت بازی با العین باشگاه با همکاری کادرفنی تصمیم گرفت مذاکره با یکایک بازیکنان تیم را بعد از دیدارهایی که با العین داریم، انجام دهند. جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. فرصت هست تا اول با بازیکنان خود به توافق برسیم و در مرحله بعدی با بازیکنانی که مدنظر سرمربی هستند مذاکره کنیم تا به استقلال بیایند. البته هنوز سرمربی اسم خاصی را مطرح نکرده ولی از قرار معلوم سه تا چهار بازیکن فصل آینده به استقلال می‌آیند.»


سرپرست تیم استقلال درباره اینکه پرسپولیسی‌ها به این موضوع اعتراض دارند که خودشان و تیم لخویا حریف آنها به خاطر بازی استقلال با العین فرصت تمرین ندارند، تصریح کرد: «این موضوع به ما ارتباطی ندارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت بازی را از قبل مشخص کرده و ما نمی توانیم در زمان دیگری بازی کنیم. فدراسیون فوتبال باید مشکل پرسپولیسی‌ها را حل کند. می‌دانم که صبح بازی تیم لخویا نمی‌پذیرد تمرین کند چون روز قبل از بازی باید در همان ساعت بازی تمرین کند. بعد از بازی هم که کیفیت زمین مساعد نیست. امیدوارم فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرد.»


عبداللهی در پایان خطاب به هواداران استقلال بیان داشت: «من و تمامی اعضای باشگاه استقلال از هواداران خواهش داریم که از آوردن مواد محترقه و انداختن لیزر به صورت بازیکنان حریف به شدت خودداری کنند. ما در بازی با لوکوموتیو جریمه شدیم و این بار ممکن است جریمه سنگین‌تری برای‌مان در نظر بگیرند. اگر قسمت باشد و العین را حذف کنیم در مرحله بعدی نیاز بیشتری به حمایت هواداران داریم و نمی‌خواهیم آنها برابر حریف مرحله‌یک‌چهارم نهایی استقلال محروم باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته