دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1396 - 14:00
در گفت‌وگو با آنا؛

بیت‌سعید: قراردادی با استقلال تهران نبستم/ استقلال خوزستان می‌تواند الهلال را حذف کند

مهاجم تیم استقلال خوزستان گفت: این احتمال وجود دارد که الهلالی‌ها تصور کنند که به سادگی می‌توانند از سد ما عبور کنند و این موضوع به سود ما خواهد بود.
کد خبر : 180642

حسن بیت‌سعید در خصوص دیدار استقلال خوزستان برابر الهلال عربستان به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بازی خیلی دشواری پیش رو داریم. الهلال نیاز به معرفی ندارد و همه فوتبال‌دوستان ایرانی به خوبی با قدرت این تیم آشنا هستند. آنها قهرمان عربستان شده‌اند و انگیزه‌شان برای موفقیت در آسیا زیاد است اما همه این مسائل دلیل نمی‌شود که ما خود را از پیش‌بازنده بدانیم و امیدوار نباشیم که از سد این حریف مطرح عبور نکنیم.»


وی درباره اینکه استقلال خوزستان نمی‌تواند در خانه از الهلال پذیرایی کند، اظهارداشت: «خیلی خوب می‌شد اگر در اهواز میزبان الهلال بودیم اما شرایط به‌گونه‌ای رقم خورده که باید در کشور سومی با نماینده عربستان مواجه شویم. سعی می‌کنیم در آنجا بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای بازی همیشگی‌مان را ارائه کنیم و اجازه ندهیم الهلال برابر ما به نتیجه‌ای که دوست دارد، برسد.»


مهاجم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: «ما تا اینجای کار خیلی خوب نتیجه گرفتیم و شاید کسی انتظار نداشت که بتوانیم به مرحله حذفی صعود کنیم اما این اتفاق رخ داد. حالا هم این احتمال وجود دارد که الهلالی‌ها تصور کنند که به سادگی می‌توانند از سد ما عبور کنند و این موضوع به سود ما خواهد بود. تلاش ما انجام یک بازی هوشمندانه است و سعی می کنیم به خوبی از نقاط ضعف الهلال استفاده کنیم. استقلال خوزستان حریف دست‌وپا بسته‌ای برابر الهلال نخواهد بود.»


او درباره مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان بیان داشت: «در حال حاضر همه تمرکز ما به بازی با الهلال است و به فکر مسائل مالی نیستیم. مشکلات مالی در تیم ما تبدیل به یک موضوع کاملا عادی شده و اگر مطالبات مالی مان را بگیریم کمی عجیب است. ترجیح می‌دهیم با تمام توان به‌دنبال حذف الهلال باشیم و به حواشی فکر نکنیم.»


بیت‌سعید درباره اینکه عنوان شده او با استقلال تهران به توافق رسیده گفت: «همان‌طور که گفتم من همه تمرکزم به بازی با الهلال است و به مسائل دیگر توجهی ندارم. من فعلا بازیکن استقلال خوزستان هستم و نمی‌توانم درباره فصل آینده صحبت کنم. با استقلال تهران هم قراردادی نبستم و سعی‌ام بر این است که بتوانم به تیمم کمک کنم تا از سد الهلال بگذریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته