دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1396 - 12:55
در گفت‌وگو با آنا؛

عنایتی: تماسی از باشگاه استقلال با من گرفته نشده است/ العین را باید با حملات منطقی شکست داد

مهاجم سابق استقلال گفت: کسی در رابطه با مربیگری من در استقلال تماس نگرفته و نشنیده‌ام که من مربی این تیم خواهم شد.
کد خبر : 180618

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره اینکه فصل آینده در تیمی به مربیگری می‌پردازد یا نه، گفت: «این روزها در حال استراحت هستم و به مربیگری فکر نمی‌کنم. بهتر دیدم خستگی سال‌ها فوتبال بازی کردن را به‌در کنم. بعد از اینکه خستگی‌ام در رفت درباره آینده فوتبالی‌ام تصمیم خواهم گرفت.»


او در واکنش به حضورش به عنوان دستیار منصوریان در استقلال گفت: «کسی در این رابطه با من تماس نگرفته و نشنیده‌ام که من مربی استقلال خواهم شد. در جایی هم نخوانده‌ام که من مربی شده‌ام. این حرف‌ها شایعه است و نباید به آن توجهی کرد.»


مهاجم سابق صبای‌ قم افزود: «استقلال روز دوشنبه بازی بسیار حساسی با العین امارات دارد که باید به این بازی مهم برسد. بیان کردن مسائل حاشیه‌ای باعث به‌هم خوردن تمرکز تیم می شود. بهتر است در این راه حامی نماینده کشورمان باشیم و کمک کنیم تا استقلال با غلبه بر العین به دور بعدی لیگ قهرمانان اسیل صعود کند.»


وی درباره اینکه استقلال در غیاب امید ابراهیمی چگونه می‌تواند از سد العین بگذرد، گفت: «استقلال در این فصل ثابت کرده که به یک بازیکن وابسته نیست. ابراهیمی بازیکن موثر و کارآمدی است اما دلیلی نمی‌شود که استقلال برابر العین تسلیم شود. جوانان استقلال می‌توانند جای خالی ابراهیمی را پر کنند و عاملی شوند تا تیم در این بازی برنده شود.»


عنایتی درباره اینکه حضور عمر عبدالرحمان قدرت تیم العین را مضاعف می‌کند و این بازیکن می‌تواند طراح ضدحملات مختلفی برای تیمش شود، گفت: «به نظرم استقلال باید در هنگام حمله کردن کاملا آگاهانه بازی کند و اجازه ندهد که در مواقع حمله توپ از دست برود. هافبک‌ها در این میان نقش مهمی دارند. استقلال باید با حوصله بازی کند و با ارائه شیوه‌های کاملا منطقی در هنگام حمله به حریف فرصت ندهد که به ضد حمله فکر کند. بازیکنی مثل عبدالرحمن را هم می‌توان به صورت منطقه‌ای مراقبش بود تا از خلاقیت خود استفاده نکند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته