دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1396 - 12:18
در گفت وگو با آنا

مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس: در حال رایزنی برای بخشیده شدن محرومیت هواداران هستیم

امیر علی حسینی گفت: از لحظه‌ای که نامه محرومیت به دست باشگاه رسید همه عوامل دنبال حل این مساله هستند و حتی امروز و فردا که باشگاه تعطیل است ما در باشگاه حضور داریم تا بتوانیم بلکه با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهیم این مشکل را حل کنیم.
کد خبر : 180462

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تهران را به دلیل رفتار تماشاگرانش مقابل الوحده امارات یک جلسه محروم کرد تا در بازی اول مرحله پلی‌اف مقابل لخویا، پرسپولیس بدون تماشاگر به میدان برود. البته هواداران سرخپوشان امیدوار هستند که عوض شود و بتوانند تیم محبوب خودشان را در این بازی مهم همراهی کنند.


امیر علی حسینی مسئوول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با آنا، در مورد دلایل AFC برای محرومیت تماشاگران پرسپولیس گفت: «بعد از بازی مقابل الوحده، AFC نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد که تخلفاتی از سوی برخی از تماشاگران پرسپولیس در بازی مقابل الوحده گزارش شد و 4 روز به باشگاه فرصت داد که دلایل خودشان را برای رد این گزارش اعلام کنند که ما هم در روز سوم دلایل خودمان را اعلام کردیم.»


وی ادامه داد: «کنفدراسیون فوتبال آسیا همیشه باشگاههای ایرانی را به دلیل حضور تماشاگران زیاد در بازی‌های خانگی تشویق می‌کرد و اتفاقا از ما راهکار می خواست که چه کارهایی انجام می‌شود که حجم زیادی از هواداران برای تماشای بازی تیم محبوب خودشان به ورزشگاه می‌آیند. اما در این مورد سریع رای خودشان را اعلام کردند و پرسپولیس را در یک بازی مهم محروم کردند.»


مسئوول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال بخشیده شدن محرومیت این باشگاه افزود: «کنفدراسیون فوتبال آسیا برای هر تحلفی که در ورزشگاهها صورت می‌گیرد جریمه نقدی درنظر می‌گیرد. برای مثال برای استفادها از مواد آتش‌زا در ورزشگاهها 5هزاردلار جریمه درنظر گرفتند اما در صورت تکرار این مساله جریمه شدید‌تر خواهد شد. از لحظه‌ای که نامه محرومیت به دست باشگاه رسید همه عوامل دنبال حل این مساله هستند و حتی امروز و فردا که باشگاه تعطیل است ما در باشگاه حضور داریم تا بتوانیم بلکه با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهیم این مشکل را حل کنیم.»


وی افزود: «همچنین مسئولین فدراسیون فوتبال و آقای تاج و کفاشیان هم پیگیر موضوع هستند تا بتوانند از طرق فدراسیون با کنفدراسیون فوتبال آسیا ارتباط برقرار کنیم تا این مشکل حل شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب