دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1394 - 12:03

درخشش تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در مسابقات کشوری پل ماکارونی

مسابقات پل ماکارونی با حضور تیم‌هایی از خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و استان یزد برگزار شد.
کد خبر : 18046

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با توجه به توانمندی‌ها و نبوغ دانشجویان ایرانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان از برگزاری اینگونه مسابقات حمایت می‌کند.


دکتر آصف زارع با قدردانی از حامیان برگزاری این مسابقه اظهار امیدواری کرد: دانشجویان در کنار برگزاری اینگونه فعالیتهای علمی و اجرایی تجربه و مهارت ورود به عرصه‌های گوناگون را کسب کنند.


دکتر احمدی‌زاده رئیس بنیاد نخبگان استان با توجه به اینکه ایران جزء ده کشور تولیدکننده علم شده است نیز افزود: متأسفانه قدرتهای جهانی نمی‌گذارند ما به الگوی علمی جهان تبدیل شویم، اما همهٔ توجه و همت ما باید مصروف تبدیل علم به دانش و فناوری و نهایتاَ محصول رفاه و ایجاد ثروت باشد.


مهندس جلال‌زاده رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان جنوبی نیز شور و عشق و علاقه دانشجویان برای برگزاری این مسابقه را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در این مسابقه همه برنده هستند چون زحمت کشیده‌اند نوآوری کرده و تجربیات بسیاری به دست آورده‌اند.


دبیر اجرایی این مسابقات نیز از درخشش تیم صاحب الزمان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در این مسابقات خبر داد و افزود: در گرایش راندمان مقام اول نصیب تیم صاحب الزمانی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و مقام دوم و سوم به ترتیب به تیم شهید ستاری دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و تیم آلمان دانشگاه هرمزان بیرجند تعلق گرفت.


ابوالفضل فاضلی ادامه داد: ۴۵ تیم در سه گرایش راندمان، هدفمند و زیبایی در این مسابقه شرکت داشتند که در گرایش زیبایی مقام اول به پارس رضوی دانشگاه پارس رضوی گناباد و مقام‌های دوم و سوم به تیم‌های اتود بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد و پیشتاز دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اختصاص یافت.


وی افزود: در گرایش هدفمند نیز تیم صاحب الزمان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اول شد و تیم شهید ستاری دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی شیروان مقامهای دوم و سوم را کسب کردند.


مراسم اختتامیه و معرفی تیم‌های برگزیده با حضور مسئولان استان و مسئولان بانک تجارت استان، بنیاد نخبگان استان، سازمان نظام مهندسی و شرکت باستیان بنا که حامیان این مسابقه بودند برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته