دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1396 - 11:50
وزیر ارتباطات خبر داد:

ایجاد 730 هزار شغل در سال 95

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پارسال دولت یازدهم به وعده ایجاد 730 هزار شغل را تحقق بخشید و برای امسال برنامه ایجاد 950 هزار شغل هدفگذاری شده است.
کد خبر : 180456

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از ایرنا، محمود واعظی در همایش صنعتگران و معدنکاران، کارآفرینان، کارگران، کارفرمایان و تعاونگران در تالار هنر تهران افزود: رقم هدفگذاری شده اشتغال برای امسال با پشتوانه علمی صورت گرفته است؛ در حالی که در دولت های نهم و دهم در مجموع 60 هزار شغل ایجاد شد.


واعظی فزود: دولت تدبیر و امید برای دوره آینده رفع تحریم های غیرهسته ای را هدفگذاری کرده و این امر یک برنامه جدی است که در دستور کار قرار دارد.


وی پیشی گرفتن ارزش صادرات کشور در سال 1395 نسبت به واردات را برای دومین سال پیاپی یادآور شد و گفت: این موضوع حاصل سیاست های خارجی درست دولت یازدهم است.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات لغو 12 قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی را حاصل دیپلماسی فعال دولت یازدهم دانست و افزود: امروز با سربلندی با دنیا تعامل داریم.


واعظی اضافه کرد: اکنون در عرصه بین المللی سخن ایران هراسی و اسلام ستیزی را نمی شنویم و دولت دوازدهم نیز باید در چارچوب دیپلماسی فعال خود با کشورهای مختلف جهان مذاکره و از حقوق جمهوری اسلامی دفاع کند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: رهبر معظم انقلاب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت تاکید کردند و انتظار می رود پیامد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، انسجام و وحدت بیشتر در جامعه باشد.


دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس دهم شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته