دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1394 - 11:00
پیکر محمدعلی سپانلو تشییع شد

پرواز ساکت شاعر تهران

مراسم تشییع زنده یاد محمدعلی سپانلو، شاعر سرشناس و پیشکسوت ایران، صبح امروز، پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه با حضور اهالی ادبیات و هنر در خانه هنرمندان، بدون سخنران برگزار شد.
کد خبر : 18038

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، اهالی ادبیات و هنر، صبح امروز در بوستان خانه هنرمندان گردهم آمدند تا با شاعر پیشکسوت و ارزشمند ایران، محمدعلی سپانلو وداع کنند.


در این مراسم چهره های متعددی از هنرمندان سرشناس کشور حضور داشتند؛ چهره هایی همچون محمود دولت آبادی، جواد مجابی، عبدالله کوثری، یونس تراکمه، مفتون امینی، بهمن فرمان آرا، یغما گلرویی، داریوش فرهنگ، جعفر پناهی، اسدالله امرایی، مهدی اخوت و از ناشران آثار این شاعر علیرضا رییس دانا، حسن کیائیان و مجید ضرغامی.



این مراسم در شرایطی برگزار شد که برخلاف مراسم وداع با شاعران و هنرمندان شناخته شده کشور، سخنرانی نداشت. غلامحسین سالمی در این رابطه به خبرنگار آنا گفت: «این تصمیم توسط دوستان و اعضای خانواده زنده یاد سپانلو گرفته شده است.»


همچنین علی مرادخانی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور داشت و حضار به امامت حجت‌الاسلام سید محمود دعایی بر پیکر زنده یاد سپانلو نماز گزاردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته