دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1396 - 14:38
در گفت‌وگو با آنا

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس: AFC قبلا هشدار داده بود/ هواداران باید رعایت می‌کردند

پندار خمارلو با اشاره به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت پرسپولیس از همراهی تماشاگرانش در بازی مقابل لخویا قطر گفت: ما اعتراض خودمان را به این حکم اعلام کردیم و به صورت کتبی هم ارسال کردیم اما اینکه مورد موافقت AFC قرار بگیرد، مشخص نیست.
کد خبر : 180327

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بازی تیم پرسپولیس و الوحده در هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا با حساسیت زیادی برگزار شد و تماشاگران پرسپولیس در این بازی حرکاتی را انجام دادند که باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم سنگینی را برای سرخپوشان درنظر بگیرد و تماشاگران پرسپولیس را از همراهی این تیم در مقابل لخویا محروم کند.


پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محرومیت تماشاگران پرسپولیس گفت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا قبلا هشدار داده بود که اگر تماشاگران تیم‌ها تخلف کنند تیم‌ها را با جریمه‌های سنگین مواجه می‌کند و پیرو همین دستور تیم پرسپولیس را برای بازی مقابل لخویا جریمه و تماشاگران را محروم کرد.»


وی ادامه داد: «AFC در سال 2015 به تماشاگران پرسپولیس تذکر داده بود که در صورت تکرار، تماشاگران را از تماشای بازی محروم می‌کند و در بازی مقابل الوحده اتفاقاتی افتاد که باعث شد تا حکم قبلی را اجرا کنند و تماشاگران را محروم کنند.»


خمارلو در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به این حکم گفت: «ما اعتراض خودمان را به این حکم اعلام کردیم و به صورت کتبی هم ارسال کردیم اما اینکه مورد موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بگیرد یا خیر، مشخص نیست. هواداران پرسپولیس باید رعایت می‌کردند تا این مشکلات پیش نیاید.»


وی افزود: «دلایلی که AFC مطرح کرد استفاده از مواد آتش‌زا بود و قبلا هم اعلام کرد که اگر در ورزشگاه‌ها از این مواد استفاده شود تیم‌ها محروم می‌شوند. همانطور که چند سال قبل در بازی پرسپولیس مقابل الهلال این حکم را علیه الهلال هم صادر کرد و تماشاگران این تیم را محروم کرد. این مسائل برای AFC مهم است و تماشاگران هر تیمی از این مواد در ورزشگاه استفاده کنند محروم خواهند شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته